رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 آبان 1401 - 14:43
  • کد خبر : ۱۴۱۱۶
  • چاپ خبر : آموزش زیرگیری و خاک کردن در کشتی توسط علیرضا دبیر | ویدیو

آموزش زیرگیری و خاک کردن در کشتی توسط علیرضا دبیر | ویدیو

علیرضا دبیر با حضور در اردوی تیم ملی نونهالان کشتی آزاد ایران به آموزش تجربیات خود در خصوص دو فن زیرگیری و خاک کردن به ملی پوشان پرداخت. به گزارش یاریزان؛ اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به 80 کشتی گیر و مربی در محل کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران که برای آموزش شگردها و فنون خود در خصوص زیرگیری و خاک کردن در جمع نفرات حاضر در تمرینات ملی پوشان نونهال گفت: شما در ابتدای راه قرار دارید و سعی کنید که گام نخست را درست بردارید، آموزش کشتی و فنون را به صورت اصولی یاد بگیرید و با تمرین کردن بسیار آن را در ذه و جسم خود نهادینه کنید. وی افزود: در سن شما وزن کم کردن سم است و کشتی گیری که وزن کم کرده به جایی نرسیده است. الان وقت یادگیری شما است و بهترین سن برای یادگیری فنون تا 17 سالگی است و پس از آن باید حرکت ها را به کشتی خود اضافه کنید. دبیر اظهار داشت: به کمتر از مدال طلای المپیک قانع نشوید، کسب مدال در رده ی های پایه نباید باعث شود که فکر کنید کار تمام شده چون این مدال ها اصلا دیده نمی شود و مدال کسانی در کشتی ماندگار شده که در سکوی نخست المپیک ایستاده اند. رئیس فدراسیون کشتی ایران افزود: البته که کسب مدال طلای جهان نیز ارزشمند است اما به هیچ وجه این مدال و هیچ مدال دیگری، طلای المپیک نمی شود.

علیرضا دبیر با حضور در اردوی تیم ملی نونهالان کشتی آزاد ایران به آموزش تجربیات خود در خصوص دو فن زیرگیری و خاک کردن به ملی پوشان پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علیرضا دبیر با حضور در اردوی تیم ملی نونهالان کشتی آزاد ایران به آموزش تجربیات خود در خصوص دو فن زیرگیری و خاک کردن به ملی پوشان پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی گیر و مربی در محل کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.

 

------------------------------------

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران که برای آموزش شگرد ها و فنون خود در خصوص زیرگیری و خاک کردن در جمع نفرات حاضر در تمرینات ملی پوشان نونهال گفت: شما در ابتدای راه قرار دارید و سعی کنید که گام نخست را درست بردارید، آموزش کشتی و فنون را به صورت اصولی یاد بگیرید و با تمرین کردن بسیار آن را در ذه و جسم خود نهادینه کنید.

قسمت اول آموزش

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

قسمت دوم آموزش

وی افزود: در سن شما وزن کم کردن سم است و کشتی گیری که وزن کم کرده به جایی نرسیده است. الان وقت یادگیری شما است و بهترین سن برای یادگیری فنون تا ۱۷ سالگی است و پس از آن باید حرکت ها را به کشتی خود اضافه کنید.

دبیر اظهار داشت: به کمتر از مدال طلای المپیک قانع نشوید، کسب مدال در رده ی های پایه نباید باعث شود که فکر کنید کار تمام شده چون این مدال ها اصلا دیده نمی شود و مدال کسانی در کشتی ماندگار شده که در سکوی نخست المپیک ایستاده اند.

رئیس فدراسیون کشتی ایران افزود: البته که کسب مدال طلای جهان نیز ارزشمند است اما به هیچ وجه این مدال و هیچ مدال دیگری، طلای المپیک نمی شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی