رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 بهمن 1401 - 12:42
  • کد خبر : ۱۵۲۶۳
  • چاپ خبر : سلیمی: با دست شکسته تا دیدار فینال بازی کردم و مدال گرفتم

سلیمی: با دست شکسته تا دیدار فینال بازی کردم و مدال گرفتم

آرین سلیمی ملی پوش تکواندو گفت: دست چپم در بازی اول رقابت های آزاد فجیره شکست ولی آسیب دیدگی تا دیدار فینال به رقابت پرداختم و توانستم مدال نقره را از آن خود کنم. به گزارش یاریزان؛ آرین سلیمی عضو تیم ملی تکواندو بیان کرد: در اولین بازی خود در رقابت های فجیره با شکستگی دست چپ مواجه شدم اما با همان شرایط و در حالی که مصدومیت دستم افزایش یافته بود، به مسابقات ادامه دادم و به مدال نقره دست پیدا کردم. او ادامه داد: شرایط بهتری نسبت به قبل دارم، ولی هنوز به بهبودی کامل دست نیافته و باید برای مدتی دستم در گچ بماند. تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل در مسابقات گرنداسلم شرکت کنم تا در آن رقابت ها با کمک کادرفنی بتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم. عضو تیم ملی تکواندو افزود: از بین کشورهایی که در مسابقات فجیره شرکت کردند، تیم های ازبکستان، اردن و ... با بازیکنان اصلی خود حضور پیدا کرده بودند و 2 حریف اصلی من از اردن و ازبکستان، بودند که حریف اردنی را شکست دادم اما در بازی فینال نتیجه را به بازیکن ازبکستان واگذار کردم و در جایگاه دوم ایستادم. سلیمی افزود: در کل مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و فقط در دیدار فینال نتوانستم مقابل حریفم پیروز شوم و از عملکردم رضایت دارم. مسئولان فدراسیون تکواندو شرایط خوبی را برای ما در اردو مهیا کرده اند و از همه عزیزانی که برای ما زحمت می کشند، تشکر می کنم. بازیکن تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: در اردوی تیم ملی نسبت به اردوهای گذشته از همه لحاظ پیشرفت کرده ایم که این نشان از توجه مسئولان فدراسیون به تیم ملی و اعضای آن دارد. تمام تلاشم را می کنم که در هر مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنم اما قول مدال در مسابقات را پیش رو نمی دهم چون همه بازی ها حکم فینال را دارد و باید با انگیزه و تجربه کافی در هر بازی حاضر شویم.

آرین سلیمی ملی پوش تکواندو گفت: دست چپم در بازی اول رقابت های آزاد فجیره شکست ولی آسیب دیدگی تا دیدار فینال به رقابت پرداختم و توانستم مدال نقره را از آن خود کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرین سلیمی ملی پوش تکواندو گفت: دست چپم در بازی اول رقابت های آزاد فجیره شکست ولی آسیب دیدگی تا دیدار فینال به رقابت پرداختم و توانستم مدال نقره را از آن خود کنم.

به گزارش یاریزان؛ آرین سلیمی عضو کرمانشاهی تیم ملی تکواندو بیان کرد: در اولین بازی خود در رقابت های فجیره با شکستگی دست چپ مواجه شدم اما با همان شرایط و در حالی که مصدومیت دستم افزایش یافته بود، به مسابقات ادامه دادم و به مدال نقره دست پیدا کردم.

 

------------------------------------

او ادامه داد: شرایط بهتری نسبت به قبل دارم، ولی هنوز به بهبودی کامل دست نیافته و باید برای مدتی دستم در گچ بماند. تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل در مسابقات گرنداسلم شرکت کنم تا در آن رقابت ها با کمک کادرفنی بتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

عضو کرمانشاهی تیم ملی تکواندو ایران افزود: از بین کشورهایی که در مسابقات فجیره شرکت کردند، تیم های ازبکستان، اردن و … با بازیکنان اصلی خود حضور پیدا کرده بودند و ۲ حریف اصلی من از اردن و ازبکستان، بودند که حریف اردنی را شکست دادم اما در بازی فینال نتیجه را به بازیکن ازبکستان واگذار کردم و در جایگاه دوم ایستادم.

سلیمی افزود: در کل مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و فقط در دیدار فینال نتوانستم مقابل حریفم پیروز شوم و از عملکردم رضایت دارم. مسئولان فدراسیون تکواندو شرایط خوبی را برای ما در اردو مهیا کرده اند و از همه عزیزانی که برای ما زحمت می کشند، تشکر می کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازیکن کرمانشاهی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: در اردوی تیم ملی نسبت به اردوهای گذشته از همه لحاظ پیشرفت کرده ایم که این نشان از توجه مسئولان فدراسیون به تیم ملی و اعضای آن دارد. تمام تلاشم را می کنم که در هر مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنم اما قول مدال در مسابقات را پیش رو نمی دهم چون همه بازی ها حکم فینال را دارد و باید با انگیزه و تجربه کافی در هر بازی حاضر شویم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی