رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 تیر 1400 - 18:00
  • کد خبر : ۱۰۶۱۷
  • چاپ خبر : گروه بندی جدید فعالیت باشگاه های ورزشی اعلام شد | رفع بخشی از مشکلات ورزشکاران
از سوی رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی مطرح شد؛

گروه بندی جدید فعالیت باشگاه های ورزشی اعلام شد | رفع بخشی از مشکلات ورزشکاران

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: قطعاً ورزش در این شرایط کرونایی نیازمند حمایت است برخی از مربیان ورزشی به علت فشارهای ناشی از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، وسایل آموزشی خود را فروخته‌اند.

  رئیس فدراسیون پزشکی جزئیات گروه بندی جدید فعالیت باشگاه های ورزشی را در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد. به گزارش یاریزان؛ دکتر غلامرضا نوروزی در این جلسه که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه های جدی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون پزشکی جزئیات گروه بندی جدید فعالیت باشگاه های ورزشی را در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ دکتر غلامرضا نوروزی در این جلسه که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه های جدی باشگاهداران در زمینه پیگیری فعالیت های ورزشی در زمان پاندمی کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال گروه بندی جدید تا حد زیادی مشکلات فعالیت باشگاهداران مرتفع شد.

 

------------------------------------

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این گروه بندی صرفا برای فعالیت باشگاه های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه ای همچنان منوط به اخذ مجوز های لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی به این شرح است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه‌سواری.

گروه دوم: بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت.

گروه سوم: انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی).

فدراسیون‌های ویژه: انجمن‌های ورزشی و ورزش‌های همگانی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی