رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 خرداد 1400 - 15:47
  • کد خبر : ۱۰۳۶۴
  • چاپ خبر : پیست اختصاصی قایقرانی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه ساخته خواهد شد
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه:

پیست اختصاصی قایقرانی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه ساخته خواهد شد

ناجی پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال 98 سال تقویت زیر ساخت ها در هیات کرمانشاه بود، گفت: با شروع فعالتم در هیات به عنوان مسئول، متوجه شدم که برای انجام هر کاری در هیات ابتدا نیاز داریم که از نظر زیرساختی هیات را تقویت کنیم چراکه شرایط خوبی مهیا نبود و ضعف های زیادی داشتیم.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از ساخت پیست اختصاصی قایقرانی استان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از ساخت پیست اختصاصی قایقرانی استان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ یکی از معضلات همیشگی رشته قایقرانی نداشتن محل تمرین اختصاصی برای تمرین است. این بار هیات قایقرانی استان کرمانشاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و به همت ناجی پیمان‌ضیایی رئیس این هیات، اقدام به ساخت پیست اختصاصی قایقرانی کردند.

 

------------------------------------

مراحل طراحی و نقشه‌برداری این پیست از حدود ۲ سال قبل کلید خورد و اکنون در آستانه سالروز گرامیداشت ۱۵ خرداد، کلنگ ساخت زده شد و در ادامه قایقرانان استان کرمانشاه یک پیست اختصاصی قایقرانی خواهند داشت.

طراحی و فضاسازی این پیست توسط ناجی‌پیمان ضیایی این پیست انجام شده و ساخت آن برای رشته ورزشی کانوپولو که پیش از این کرمانشاه میزبان اردوهای ملی آن نیز بوده است ساخته می‌شود اما با طراحی انجام شده ظرفیت اجرای تمرینات رشته‌های دیگر قایقرانی را نیز دارا خواهد بود.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اعلام آغاز به کار ساخت پیست اختصاصی قایقرانی کرمانشاه گفت: قایقرانی استان کرمانشاه با در اختیار داشتن پیست مختص قایقرانی پیشرفت بیشتری خواهد داشت و با طراحی و اجرای این پیست به دنبال حضور بیشتر قایقرانان کرمانشاهی در سطوح ملی هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ناجی‌پیمان ضیایی ادامه داد: از شروع فعالیت به عنوان رئیس هیات نیاز به پیست برای انجام تمرینات و مسابقات در کرمانشاه در دستور کار قرار داشت و اکنون پس از پیگیری و تلاش فراوان ساخت پیست آغاز شد.

وی همچنین بیان کرد: با ساخته شدن این پیست، قایقرانان استان دیگر دغدغه محل تمرین نخواهند داشت و در کنار آن ما می‌توانیم میزبان اردوها و رویدادهای ملی به بهترین شکل باشیم.
ضیایی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری هیات و مساعدت مسئولین استانی مراحل ساخت پیست قایقرانی مجموعه ورزشی پانزده خرداد با سرعت دنبال خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی