رفتن به بالا
  • شنبه - 26 تیر 1400 - 08:23
  • کد خبر : ۱۱۰۶۳
  • چاپ خبر : پایان رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی / گلستان و کردستان قهرمان بزرگسالان و پیشکسوتان
به میزبانی سنندج؛

پایان رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی / گلستان و کردستان قهرمان بزرگسالان و پیشکسوتان

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  146 امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید. در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب 60  امتیاز در دست راست و78  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد.

 

------------------------------------

در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  ۱۴۶ امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید.

در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب ۶۰  امتیاز در دست راست و۷۸  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

نتایج انفرادی اوزان مختلف بخش های راست دست و چپ دست در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان را در فایل پی دی اف(PDF) ضمیمه می توانید مشاهده کنید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ در پایان رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی قهرمانی ایران، نفراتر برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان دعوت خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی