رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 خرداد 1401 - 09:50
  • کد خبر : ۱۲۲۷۵
  • چاپ خبر : وزیر ورزش: ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش آذربایجان غربی اختصاص داده شده است

وزیر ورزش: ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش آذربایجان غربی اختصاص داده شده است

رئیس جمهور جدید برای انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان، حمید سجادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است. به گزارش یاریزان؛ خبرگزاری ایسنا خبر داده است که ظهر امروز حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی لیست وزرای خود برای تشکیل کابینه دولت سیزدهم را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده که در این میان، نام حمید سجادی برای سپردن وزارت ورزش و جوانان دیده می شود. حمید سجادی که اتفاقا سابقه فعالیت در وزارت ورزش در دولت احمدی نژاد را در کارنامه دارد متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران و دونده سابق دو‌های استقامت است. سجادی موفقترین دونده استقامتی تاریخ ایران محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود رکورد تقریباً تمامی رشته‌های دو‌های نیمه‌استقامت و استقامت ایران را در اختیار داشت. از این میان رکورد‌های ایران در ۳۰۰۰ متر با مانع، ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر و دو‌های داخل سالن ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر همچنان به نام حمید سجادی ثبت شده است. رشته تخصصی حمید سجادی ۳۰۰۰ متر با مانع بود. وی در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (۱۹۹۱ کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کرد. سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون یکی از دو نماینده (همراه با حسین شایان) و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود.

وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام، تجهیز و مرمت فضاهای ورزشی و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام استان در نظر گفته شده است که میتوان بخش قابل توجهی از آن را به شهرستان اشنویه اختصاص داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام، تجهیز و مرمت فضاهای ورزشی و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام استان در نظر گفته شده است که میتوان بخش قابل توجهی از آن را به شهرستان اشنویه اختصاص داد.

به گزارش یاریزان؛ دکتر سید حمید سجادی در خصوص بودجه تخصیص داده شده به ورزش آذربایجان غربی در سفر هیات دولت، گفت: در این سفر بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور، ماموریت انجام وظیفه در حوزه های اشنویه و نقده را داشتم.

 

------------------------------------

در این راستا، بازدید از مکان های از پیش تعیین شده انجام شد و برخی از پروژه ها نیازمند تسریع در پیگیری و بازنگری مصوبات هستند، همچنین پیگیری تنها استخر اشنویه جهت تشویق هموطنان به فعالیت های ورزشی پس از دوران کرونا انجام شد.

وی افزود: حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام، تجهیز و مرمت فضاهای ورزشی و تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام استان در نظر گفته شده است که میتوان بخش قابل توجهی از آن را به شهرستان اشنویه اختصاص داد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با حمایت های ریاست محترم جمهور از حوزه ورزش و جوانان شاهد اتفاقات خوب در این ۲ حوزه خواهیم بود همچنین پس از سفر مصوبات را پیگیری خواهیم کرد و انشاالله شاهد خروجی سفر باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی