رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 آبان 1399 - 19:06
  • کد خبر : ۷۸۸۸
  • چاپ خبر : وریا غفوری : ‌می‌توانم در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کنم
توضیحات کاپیتان در خصوص شرایط فعلی فوتبال؛

وریا غفوری : ‌می‌توانم در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کنم

سایت «فاکس اسپورتس آسیا» به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان نمره داد و بهترین نمره به سردار آزمون تعلق گرفت و وریا غفوری یکی از بهترین ها شد.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی مفصل درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی مفصل درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان، وریا غفوری در خصوص مسائل مختلفی از جمله، حضور بازیکنان جدید در استقلال، کمبود امکانات این تیم، تعویق لیگ برتر، مصدومیتش و احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

 

------------------------------------

امسال چند بازیکن جدید به استقلال پیوستند. نظرت در خصوص آنها چیست؟

بازیکنان جدید استقلال خوب هستند و مطمئنا آنها در تیم‌های قبلی خود نمایش خوبی داشته‌اند که توانستند نظر باشگاه استقلال را به خود جلب کنند و به عضویت این تیم در بیایند. من هم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله که بهترین و درخشان‌ترین بازی‌های خودشان را در استقلال به نمایش بگذارند. استقلال تیم بزرگی است و شرایطش با تیم‌های دیگر فرق می‌کند.

امکانات باشگاه چطور است؟ از تمرینات راضی هستید؟

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

متاسفانه صحبت درباره امکانات دیگر لوس شده است. من بار‌ها اعلام کرده‌ام که امکانات و زمین تمرین خوبی نداریم. امیدوارم این کمبود‌ها برطرف شود و بتوانیم در زمین بهتر و سالن بدنسازی اختصاصی تمرین کنیم تا در نهایت بتوانیم باکیفیت بهتری در مسابقات حاضر شویم.

زمان شروع لیگ برتر چند روزی به تاخیر افتاد. نظرت در این خصوص چیست؟

نظر خاصی در این مورد ندارم. فکر می‌کنم خیلی هم مسابقات عقب نیفتاده و تقریبا یک هفته دیرتر بازی‌ها شروع می‌شود که این مسئله تفاوت چندانی ندارد. برخی از تیم‌ها از این اتفاق ناراحت شدند، چون از خیلی وقت پیش تمرینات‌شان را شروع کرده بودند. با این حال، بازی‌ها به زودی آغاز می‌شود. البته این تاخیر برای من بد نشد. من یک دوره مصدومیت داشتم و الان خداراشکر مشکلی ندارم و مشغول تمرین هستم.

چند روزی پیش احمد سعادتمند، مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال اظهاراتی داشت. چقدر با صحبت‌های او موافقی؟

به نظرم سعادتمند مدیر توانمندی بود، اما متاسفانه شرایط برای کار کردن او مهیا نبود. از روز اولی که او مدیرعامل شد عده‌ای شروع به سنگ‌اندازی کردند و به همین خاطر سعادتمند نتوانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و به استقلال کمک کند. البته این نظر شخصی من است. با توجه کار‌هایی که از او دیدم و صحبت‌هایی که با وی داشتم، به نظرم سعادتمند مدیر توانمندی بود که او را از استقلال دور کردند.

استقلال می‌تواند این فصل عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد؟

استقلال تیم بزرگی است که هر سال به دنبال قهرمانی است. متاسفانه در سال‌های اخیر موفق به کسب این عنوان نشدیم، ولی امسال امیدوارتر از همیشه به کسب قهرمانی هستیم. امیدوارم با حفظ همه بازیکنان و بازگشت علی کریمی و شیخ دیاباته، تیم‌مان قوی‌تر شود تا با تمام توان برای قهرمانی بجنگیم. به دست آوردن قهرمانی، هم افتخاری برای ماست و هم می‌توانیم اینگونه هواداران‌مان را در پایان فصل خوشحال کنیم. تمام سعی و تلاش کل تیم برای قهرمان شدن است و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم. به نظرم قدرت و پتانسیل قهرمان شدن در تیم استقلال وجود دارد.

چقدر امیدوار هستی که در فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشی؟

تا زمانی که توان این را داشته باشم که بازی‌های خوبی انجام دهم، قطعا امیدوارم که پیراهن تیم ملی کشورم را هم برتن کنم. از نظر خودم، هنوز می‌توانم در تیم ملی حضور داشته باشم و حتی می‌توانم جزو ۱۱ نفر اصلی باشم. من فصل گذشته آمار بسیار خوب و قوی به عنوان یک مدافع راست داشتم. امیدوارم با شروع لیگ برتر بتوانم دوباره بازی‌های باکیفیتی از خود به نمایش بگذارم و نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم. دوست دارم باز هم برای تیم ملی ایران بازی کنم، چون پوشیدن این پیراهن برای من افتخاری بزرگ است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی