رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 آبان 1398 - 19:10
  • کد خبر : ۵۷۳۰
  • چاپ خبر : ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه به دست جهانگیری افتتاح خواهد شد

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه به دست جهانگیری افتتاح خواهد شد

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدی باکری ارومیه سال‌هاست مثل سایر پروژه‌های بزرگ آذربایجان غربی از سالی به سال دیگر وعده داده شده و میلیاردها تومان خرج از بیت‌المال روی دست دولت می‌گذارد و امسال نیز همین پروسه برای آن تکرار شد.

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه سرانجام به دست جهانگیری افتتاح خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه سرانجام به دست جهانگیری افتتاح خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه در سال ۱۳۸۳ کلنگ زنی شده که با افتتاح آن، ارومیه صاحب یک ورزشگاه مدرن در رشته فوتبال خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه از جمله خواسته‌های ورزش دوستان ارومیه‌ای بود که با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید به مرحله بهره برداری رسید.
چمن گلی افزود: روز چهارشنبه همزمان با سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به آذربایجان غربی، ورزشگاه پانزده هزار نفری ارومیه به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی