رفتن به بالا
  • شنبه - 16 فروردین 1399 - 15:49
  • کد خبر : ۶۵۲۳
  • چاپ خبر : هیچ مکان ورزشی در کرمانشاه فعالیت ندارد / ۵۸ باشگاه متخلف پلمب شدند

هیچ مکان ورزشی در کرمانشاه فعالیت ندارد / ۵۸ باشگاه متخلف پلمب شدند

جلال عزیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن‌ها، باشگاه ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن‌ها، باشگاه ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن‌ها، باشگاه ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی، با اشاره به تعطیلی باشگاه ها و سالن‌های ورزشی کرمانشاه از اواسط اسفند، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت تمامی سالن‌ها و باشگاه های ورزشی کرمانشاه را اواخر سال قبل تعطیل کردیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی باشگاه های وررشی استان به این دستورالعمل توجهی نکرده و کماکان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند که در این راستا برخورد با آنها را شروع کردیم و ۵۸ باشگاه متخلف پلمب شدند.

معاون ورزش استان در ادامه به ممنوعیت فعالیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی هم اشاره کرد و گفت: تا پیش از تعویق رقابت‌های المپیک تعدادی از ورزشکاران استان به دلیل لغو اردوی تیم های ملی در استان تمرین می‌کردند که با تعویق این رقابت‌ها و دستورالعمل کشوری این تمرینات هم در روزهای اخیر متوقف شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچکدام از باشگاه ها، سالن ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه فعالیت ندارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عزیزی در ادامه گفت: همچنین بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش تعدادی از سالن‌های ورزشی در شهرستانهای مختلف را آماده سازی کرده ایم تا در اختیار ستاد مقابله با کرونا استان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه دو سالن و در هرکدام از شهرستان ها هم یک سالن را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم، اما تاکنون اعلام نیاز نشده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی