رفتن به بالا
  • دوشنبه - 26 آبان 1399 - 11:19
  • کد خبر : ۸۳۸۰
  • چاپ خبر : مهاجم کرمانشاهی در رادار پرسپولیس / بازگشت از لیگ کرواسی به لیگ ایران
قرمز ها بدنبال ستاره سابق تیم ملی امید؛

مهاجم کرمانشاهی در رادار پرسپولیس / بازگشت از لیگ کرواسی به لیگ ایران

محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی گفت: اگر عملکرد تیم ملی امید ایران در نیمه دوم‌ بازی مقابل یمن را در مقابل عراق هم تکرار کنیم می‌توانیم این تیم را نیز شکست بدهیم.

باشگاه پرسپولیس در آستانه قرارداد با مهدی مهدی‌خانی لژیونر جوان و کرمانشاهی قرار گرفته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه پرسپولیس در آستانه قرارداد با مهدی مهدی‌خانی لژیونر جوان و کرمانشاهی قرار گرفته است.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، بعد از محرومیت عیسی آل کثیر و تایید آن از سوی کمیته استیناف ای اف سی گزینه های مختلفی برای جانشینی مهاجم جنوبی قرمزها و حضور در خط حمله این تیم مطرح شد و اکنون گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس با مهدی مهدی‌خانی لژیونر جوان ایرانی که در لیگ کرواسی مشغول به بازی است به توافق رسیده‌اند.

 

------------------------------------

محمدمهدی مهدی‌خانی که در عضویت باشگاه واراژدین کرواسی است در حالی در آستانه توافق نهایی با قرمزها قرار گرفته که در دوره برانکو ایوانکوویچ هم یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله پرسپولیسی ها بود.

این مهاجم ۲۳ ساله که سابقه عضویت در تیم امید ایران و کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در شهرخودرو دارد، احتمالا تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر به‌ عنوان مهاجم جدید پرسپولیس معارفه می‌شود و به این تیم اضافه خواهد شد.

مهدی‌خانی پس از پایان فصل ۹۷-۹۸ از شهرخودرو به واراژدین کرواسی رفت و سال گذشته در بسیاری از بازی های این تیم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت، لژیونر جوان ایرانی در حالی قرار است به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود که با توجه به شرایط حضور در لیگ کرواسی به عنوان سهمیه بازیکن آزاد به پرسپولیس خواهد آمد و در لیست سهمیه زیر ۲۵ سال قرار خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هنوز مشخص نیست انتقال مهدی‌خانی به پرسپولیس به ‌صورت قرضی خواهد بود یا واراژدین با جدایی دائمی او موافقت خواهد کرد، در روزهای گذشته بارها اسم مهدی‌خانی به عنوان گزینه خط حمله قرمزها در کنار عددهای مختلف به عنوان مبلغ رضایت نامه مطرح شد اما هیچکدام از آنها از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تایید نشد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا لژیونر جوان ایرانی تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات با پیراهن قرمز پرسپولیس عکس یادگاری می‌گیرد یا خیر.

شایان ذکر در هفته گذشته نام ایمان سلیمی مدافع مستحکم سابق تراکتور برای پیوستن به پرسپولیس ذکر شده بود که تا این لحظه چنین انتقالی صورت نگرفته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی