رفتن به بالا
  • جمعه - 26 شهریور 1400 - 20:16
  • کد خبر : ۱۱۷۶۰
  • چاپ خبر : قهرمانی از چنگ شاهو مهاباد پرید / تکلیف قهرمانی به هفته پایانی موکول شد
لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی؛

قهرمانی از چنگ شاهو مهاباد پرید / تکلیف قهرمانی به هفته پایانی موکول شد

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با تغییر صدرنشین و تعویض مسیر قهرمانی همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با تغییر صدرنشین و تعویض مسیر قهرمانی همراه بود.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال شاهو مهاباد در دیدار پایانی خود در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با نتیجه پنج بر یک مقابل تیم شهرداری محمدیار شکست خورد.

 

------------------------------------

در این دیدار در زمین تیم شهرداری محمدیار برگزار شد و حواشی بسیاری به خود دید. دو بازیکن از تیم شاهو کارت قرمز دریافت کردند و پس از اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی بسود قرمزپوشان محمدیاری، ادامه بازی برای چند دقیقه مختل شد. همچنین در دقایق پایانی یک پنالتی دیگر نیز بسود آبی پوشان مهابادی اعلام شد تا اتفاقات این بازی در تاریخ لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به یادگار بماند.

مجتبی قدیری و صابر حقی برای تیم شهرداری محمدیار و رسول عبدالله پوری برای تیم شاهو مهاباد موفق به گلزنی شدند.

تیم شاهو با قبول شکست در دو دیدار پایانی خود در حالی که در دو هفته ابتدایی با اقتدار صدرنشین این رقابت ها بود، کاپ قهرمانی را تقدیم حریفان کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های شهرداری محمدیار و شاهو مهاباد هر دو با شش امتیاز و اختلاف در تفاضل گل در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند.

دیدار پایانی و تعیین کننده عنوان قهرمانی این مسابقات، سی ام شهریور ماه بین دو تیم شهرداری محمدیار و نود نوین ارومیه برگزار خواهد شد. تیم نود نوین ارومیه با سه امتیاز کمتر و تفاضل گل -۳ همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

تیم قهرمان این مسابقات به لیگ دسته سوم فوتبال ایران راه خواهد یافت.

جدول مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در پایان هفته چهارم به شرح ذیل است:

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال شاهو مهاباد در دیدار پایانی خود در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با نتیجه پنج بر یک مقابل تیم شهرداری محمدیار شکست خورد. در این دیدار در زمین تیم شهرداری محمدیار برگزار شد و حواشی بسیاری به خود دید. دو بازیکن از تیم شاهو کارت قرمز دریافت کردند و پس از اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی بسود قرمزپوشان محمدیاری، ادامه بازی برای چند دقیقه مختل شد. همچنین در دقایق پایانی یک پنالتی دیگر نیز بسود آبی پوشان مهابادی اعلام شد تا اتفاقات این بازی در تاریخ لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به یادگار بماند. مجتبی قدیری و صابر حقی برای تیم شهرداری محمدیار و رسول عبدالله پوری برای تیم شاهو مهاباد موفق به گلزنی شدند. تیم شاهو با قبول شکست در دو دیدار پایانی خود در حالی که در دو هفته ابتدایی با اقتدار صدرنشین این رقابت ها بود، کاپ قهرمانی را تقدیم حریفان کرد. تیم های شهرداری محمدیار و شاهو مهاباد هر دو با شش امتیاز و اختلاف در تفاضل گل در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند. دیدار پایانی و تعیین کننده عنوان قهرمانی این مسابقات، سی ام شهریور ماه بین دو تیم شهرداری محمدیار و نود نوین ارومیه برگزار خواهد شد. تیم نود نوین ارومیه با سه امتیاز کمتر و تفاضل گل -3 همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد. تیم قهرمان این مسابقات به لیگ دسته سوم فوتبال ایران راه خواهد یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی