رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 فروردین 1400 - 18:05
  • کد خبر : ۹۸۵۶
  • چاپ خبر : فاتحی : مارابی مقصر نبود / هیچ حمایتی از نماینده کردستان نمی‌شود
گفتگو با سرمربی آوالان کامیاران؛

فاتحی : مارابی مقصر نبود / هیچ حمایتی از نماینده کردستان نمی‌شود

به گزارش یاریزان و به نقل از فرتاک ورزشی، فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت: از روز نخست به دنبال کسب نتایج درخور شان استان کردستان بودیم و تمام مجموعه برای رسیدن به این هدف تلاش کردند. وی افزود : همواره آوالان کامیاران به عنوان یکی از بهترین میزبان ها مطرح بوده که میهمان‌نوازی خوبی از حریفان خود انجام داده است.

فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت : در ادامه فصل برای بهترین ها تلاش خواهیم کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت : در ادامه فصل برای بهترین ها تلاش خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فرتاک ورزشی، فریدون فاتحی سرمربی آوالان کامیاران گفت: از روز نخست به دنبال کسب نتایج درخور شان استان کردستان بودیم و تمام مجموعه برای رسیدن به این هدف تلاش کردند.

 

------------------------------------

وی افزود : همواره آوالان کامیاران به عنوان یکی از بهترین میزبان ها مطرح بوده که میهمان‌نوازی خوبی از حریفان خود انجام داده است.

فاتحی درخصوص حواشی بازی آوالان و مس نوین کرمان، بیان کرد : متاسفانه دروازه‌بان مس از دقایق ابتدایی به مهاجم تیم ما فحاشی کرد که حتی داور هم در جریان این موضوع قرار گرفت اما متاسفانه این دروازه بان تا آخرین لحظه به کار خود ادامه داد که پس از پایان بازی واکنش بازیکنان ما را به همراه داشت.

فاتحی در پاسخ به این سوال که، آیا بازیکنان شما تیم حریف را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اظهار داشت : اصلاً چنین چیزی وجود نداشت اما متاسفانه چند هوادار نما وارد زمین شدند و حواشی زیادی به وجود آمد، واقعاً برای من جای سوال است که چرا کیوان مارابی که به اخلاق معروف است محروم شده و نمیدانم بر چه اساسی این حکم را صادر کرده‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی آوالان کامیاران خاطرنشان کرد : واقعاً کسی از نماینده استان کردستان حمایت نمی‌کند و ما نیز نمی توانیم کاری انجام دهیم، امیدوارم مسئولین کمیته انضباطی برخورد درستی با این موضوع انجام دهند چون بازیکنان ما هیچ برخورد فیزیکی نداشتند.

فاتحی در پایان گفت : امیدوارم مسئولین استان کردستان در این خصوص اقداماتی انجام دهند تا محرومیت بازیکنان ما بخشیده شود، در نهایت باید بگویم در ادامه فصل همانند گذشته تلاش خواهیم کرد تا جایگاه مناسبی کسب کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی