رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 اسفند 1398 - 19:22
  • کد خبر : ۶۱۵۶
  • چاپ خبر : علی شائی : توقف فعالیت های ورزشی استان ایلام / اماکن ورزشی در اختیار ستاد بحران

علی شائی : توقف فعالیت های ورزشی استان ایلام / اماکن ورزشی در اختیار ستاد بحران

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

علی شائی گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی شائی گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

به گزارش یاریزان؛ با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به تبعیت از دستورالعمل های وزارتی و همچنین همراهی این اداره کل با تصمیم های ستاد بحران استان، تمام فعالیت های ورزشی استان شامل فعالیت باشگاه های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می گردد.

 

------------------------------------

علی شائی افزود: این تصمیم لازم الاجرا است و تمامی باشگاه ها و مربیان موظف به رعایت آن هستند؛ و پایان هفته در صورت ضرورت تداوم توقف فعالیت های ورزشی طی اطلاعیه های رسمی این اداره کل مراتب به اطلاع عموم مردم عزیز و ورزشکاران خواهد رسید.

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

همچنین وی اعلام داشت؛ باتوجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان و احتمال وقوع سیل، اماکن سرپوشیده ورزشی جهت اسکان اضطراری در اختیار ستاد بحران قرار میگیرد.
وی افزود؛ادارات ورزش وجوانان شهرستانهای تابعه آمادگی کامل جهت همکاری و در اختیارگذاشتن سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان جهت اسکان اسکان اضطراری در اختیار ستاد بحران قرار میگیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲_۰۸۴۳۳۳۳۰۰۳۱ اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام تماس حاصل گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی