رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 تیر 1400 - 09:18
  • کد خبر : ۱۱۱۲۴
  • چاپ خبر : عزیزی خادم : فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد
در واکنش به ابهامات برخی از نتایج بازی‌های لیگ دسته دوم؛

عزیزی خادم : فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد

به گزارش یاریزان؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: حتما من و تیم مدیریتی فدراسیون در روز‌های آینده بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای بود و قطعا اغماض نخواهیم کرد. چه مدیران فدراسیون فوتبال و چه افرادی که در مسیر این نابسامانی‌ها و کار‌های شبکه‌ای دخیل هستند، وضعیت را برایشان ناامن خواهیم کرد. فردا نیز دستور خواهیم داد تا تمامی ارکان قاضی فدراسیون در این باره بسیج شوند و اگر حتی قرار باشد شدیدترین تصمیمات قضایی صادر شود، بی شک فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد با فوتبالی که متعلق به مردم است بازی کنند و آن را به سخره بگیرند و این رویه را به عادت تبدیل کنند. وی ادامه داد: فدراسیون نوپاست و یکی از برنامه‌های اصلی و رفتارهای عمل‌گرایانه اش مقابله با این نوع رفتار‌های مشمئز‌کننده است که در لیگ‌های پایین شاهد هستیم. رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: منتظر گزارش ارکان قضایی خواهیم بود و با هرکس در بدنه فدراسیون و خارج از بدنه فدراسیون در این اتفاقات دخیل باشد بدون اغماض با متخلفین برخورد می‌کنیم.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درخصوص شائبه و ابهامات برخی از نتایج بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نکاتی اشاره کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درخصوص شائبه و ابهامات برخی از نتایج بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش یاریزان؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: حتما من و تیم مدیریتی فدراسیون در روز‌های آینده بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای بود و قطعا اغماض نخواهیم کرد. چه مدیران فدراسیون فوتبال و چه افرادی که در مسیر این نابسامانی‌ها و کار‌های شبکه‌ای دخیل هستند، وضعیت را برایشان ناامن خواهیم کرد. فردا نیز دستور خواهیم داد تا تمامی ارکان قاضی فدراسیون در این باره بسیج شوند و اگر حتی قرار باشد شدیدترین تصمیمات قضایی صادر شود، بی شک فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد با فوتبالی که متعلق به مردم است بازی کنند و آن را به سخره بگیرند و این رویه را به عادت تبدیل کنند.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: فدراسیون نوپاست و یکی از برنامه‌های اصلی و رفتارهای عمل‌گرایانه اش مقابله با این نوع رفتار‌های مشمئز‌کننده است که در لیگ‌های پایین شاهد هستیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: منتظر گزارش ارکان قضایی خواهیم بود و با هرکس در بدنه فدراسیون و خارج از بدنه فدراسیون در این اتفاقات دخیل باشد بدون اغماض با متخلفین برخورد می‌کنیم.

رییس فدراسیون که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد در پایان اظهار داشت: از اینکه این صحنه‌ها را نشان دادید و به شفافیت در فوتبال کمک می‌کنید سپاسگزارم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی