رفتن به بالا
  • جمعه - 1 بهمن 1395 - 23:02
  • کد خبر : ۲۰۰۳
  • چاپ خبر : عدم تعهد مسئولان، عامل قربانی سردار پیروز
در واپسین روزهای لیگ دو

عدم تعهد مسئولان، عامل قربانی سردار پیروز

  پیروز قربانی: اگر قرار باشد تمرینات سردار را دوباره شروع کنیم فقط و فقط به احترام هواداران است، اطمینان داشته باشید هیچ اتفاقی برای تیم نخواهد افتاد، اما مسولین باید بدانند وقتی تعهد می دهند باید به قولشان عمل کنند.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از کانال رسمی تیم فوتبال سردار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیروز قربانی: اگر قرار باشد تمرینات سردار را دوباره شروع کنیم فقط و فقط به احترام هواداران است، اطمینان داشته باشید هیچ اتفاقی برای تیم نخواهد افتاد، اما مسولین باید بدانند وقتی تعهد می دهند باید به قولشان عمل کنند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از کانال رسمی تیم فوتبال سردار بوکان؛ پیروزقربانی پس از گذشت چند روز از اعلام تعطیلی تمرینات گفت: اگر بازیکنان به احترام من درتمرینات شرکت نمی کردند شک نکنید که سردار هم به سرنوشت تیم بانی گسترکیش و کارای شیراز دچار شده بود ولی به بازیکنان من قول داده شده و مسولین باید به قول خود عمل کنند.

 

پیروزقربانی در ادامه گفت: طبق توافقات اولیه تا اکنون باید ۵۰ درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت می شد، من کاری به تیم های دیگر ندارم اما این بازیکنان همان بازیکنانی هستند که تیم سردار را که همه تنها انتظار این را داشتند تا در لیگ ۲ بماند به یک تیم مدعی تبدیل کرده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

قربانی افزود تعداد اندکی از هواداران هستند که تنها دنبال منافع شخصی خود هستند و نباید برای تیم حاشیه درست کنند، من مسئول تعطیلی تمرینات هستم و آنها نباید از آب گل آلود ماهی بگیرند. اما هواداران واقعی سردار که درتمام کردستان هستند مطمئن باشند که بازیکنان من معرفت دارند و تمام سعی شان این است که تیم نتیجه بگیرد اما مسولین باید به خودشون بیاند.

 

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان در ادامه خاطرنشان کرد، سردار تیمی پرهوادار است اما دشمن هم کم ندارد، درهمین مجموعه خودمان کسانی هستند که دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد و به موقع خودش آنها را به مردم بوکان معرفی خواهم کرد.

 

قربانی در پایان گفت، اگر قرار باشد تمرینات را دوباره شروع کنیم فقط و فقط به احترام هواداران است و به هواداران قول می دهم هیچ اتفاقی برای تیم نخواهد افتاد، اما مسولین باید بدانند وقتی قول می دهند باید به قولشان عمل کنند.

 

همکنون تیم فوتبار سردار بوکان در گروه دوم لیگ دسته ۲ فوتبال ایران با ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول و در جمع مدعیانی همچون شهرداری همدان و هف سمنان برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها قرار دارد.

 

مصاحبه: اسماعیل تیزرو


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی