رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 13:41
  • کد خبر : ۱۲۰۲۵
  • چاپ خبر : شطرنج‌ باز نونهال بوکانی عنوان چهارم آسیا را بدست آورد

شطرنج‌ باز نونهال بوکانی عنوان چهارم آسیا را بدست آورد

به گزارش یاریزان؛ سلیمان سواره در این خصوص گفت: در این رقابت ها ۹۰۰ شطرنج باز در رده های مختلف سنی از کشورهای مختلف دنیا با هم رقابت کردند. وی افزود: این ورزشکار بوکانی توانست از ۹ بازی خود در این مسابقات ۷.۵ امتیاز کسب کند. رییس اداره ورزش و جوانان بوکان بیان کرد: این شطرنج باز بوکانی توانست بر حریفانی از کشورهای چین، سنگاپور، قزاقستان، ویتنام و تایوان غلبه کرده و در تیم ملی زیر هشت سال ایران با اقتدار و به تنهایی در صدر ملی پوشان قرار گیرد. سواره ادامه داد: در این مسابقات که به صورت مجازی برگزار شد تیم ایران توانست به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کند. این شطرنج‌ باز نونهال بوکانی که کمتر از هشت سال سن دارد در سال ۱۳۹۷ نیز در رقابت های قهرمانی جام فجر در رده زیر ۶ سال به عنوان قهرمانی دست یافته بود. در بوکان هم اکنون ۷۰ شطرنج باز وجود دارد که در سه بخش مبتدی، متوسطه و حرفه ای زیر نظر سه مربی تحت آموزش قرار دارند که از این تعداد ۳۰ نفر نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.

  رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: پاریار شمس شطرنج‌ باز نونهال بوکانی توانست مقام چهارم رقابت های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد. به گزارش یاریزان؛ سلیمان سواره در این خصوص گفت: در این رقابت ها ۹۰۰ شطرنج باز در رده های مختلف سنی از کشورهای مختلف دنیا با هم رقابت کردند.  […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: پاریار شمس شطرنج‌ باز نونهال بوکانی توانست مقام چهارم رقابت های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش یاریزان؛ سلیمان سواره در این خصوص گفت: در این رقابت ها ۹۰۰ شطرنج باز در رده های مختلف سنی از کشورهای مختلف دنیا با هم رقابت کردند.

 

------------------------------------

وی افزود: این ورزشکار بوکانی توانست از ۹ بازی خود در این مسابقات ۷.۵ امتیاز کسب کند.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان بیان کرد: این شطرنج باز بوکانی توانست بر حریفانی از کشورهای چین، سنگاپور، قزاقستان، ویتنام و تایوان غلبه کرده و در تیم ملی زیر هشت سال ایران با اقتدار و به تنهایی در صدر ملی پوشان قرار گیرد.

سواره ادامه داد: در این مسابقات که به صورت مجازی برگزار شد تیم ایران توانست به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این شطرنج‌ باز نونهال بوکانی که کمتر از هشت سال سن دارد در سال ۱۳۹۷ نیز در رقابت های قهرمانی جام فجر در رده زیر ۶ سال به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

در بوکان هم اکنون ۷۰ شطرنج باز وجود دارد که در سه بخش مبتدی، متوسطه و حرفه ای زیر نظر سه مربی تحت آموزش قرار دارند که از این تعداد ۳۰ نفر نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی