رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 شهریور 1399 - 17:34
  • کد خبر : ۷۴۷۸
  • چاپ خبر : شرایط مهیا شود مسابقات قهرمانی آسیا را در دریاچه زیبای زریوار برگزار می کنیم
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

شرایط مهیا شود مسابقات قهرمانی آسیا را در دریاچه زیبای زریوار برگزار می کنیم

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: برای کسب سهمیه حضور در المپیک و مسابقات آسیایی در صورت برگزاری آنها تلاش می کنیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: برای کسب سهمیه حضور در المپیک و مسابقات آسیایی در صورت برگزاری آنها تلاش می کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: برای کسب سهمیه حضور در المپیک و مسابقات آسیایی در صورت برگزاری آنها تلاش می کنیم.

به گزارش یاریزان؛ سیدمحسن رضوانی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کردستان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار بود آذر ماه امسال در کشور فیلیپین برگزار شود که با توجه به وضعیت بیماری کرونا، چند ماه برگزاری آن عقب افتاده است.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا ورزشکاران ما از ورزش شنا دور شوند چون استخرها تعطیل است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر تمرینات تیم ها را برای حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته شروع کنیم.

رضوانی با اشاره به اینکه آسیب شیوع کرونا بر رشته‌ ورزشی شنا و ورزش‌های آبی بیش از دیگر رشته‌های بوده است، یادآور شد: اگر ورزشکاران در رشته شنا یک هفته تمرین نکنند همانند این است که یک فوتبالیست سه ماه تمرین نکرده باشد.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان واترپلو به صورت شخصی تمرینات را شروع کرده‌اند اما امیدواریم بتوانیم با مجوزی که از ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گیریم تمرینات را شروع کنیم، افزود: مشکل اصلی فدراسیون در حال حاضر مربیان و ورزشکارانی است که بدلیل شیوع کرونا از لحاظ معیشتی آسیب دیده‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رضوانی تاکید کرد: مشکل بزرگی که خانواده شنا با آن دست به گریبان است مسائل معیشتی است که مربیان، ناجیان و خانواده ورزش‌های‌ آبی از شغل خود دور شده‌ و نتوانسته‌اند کسب درآمد داشته باشند که امیدواریم توجه ویژه‌ای به آنها شود البته در استان‌ها هم با ادارات کل ورزش و جوانان صحبت می‌کنیم که در صورت امکان کمک‌هایی به این قشر صورت گیرد.

وی گفت: یکی از مهمترین وظایفی که اساسنامه هیات‌های ورزشی برای رییس هیات تصویب کرده تعامل و همکاری اعضای هیات است بنابراین انتظار داریم صدای اتحاد و همکاری را در استان کردستان بشنویم ضمن اینکه فدراسیون هیچ دخالت و ورودی در انتخاب افراد ندارد و همه چیز بر طبق اساسنامه صورت می‌گیرد.

رضوانی با بیان اینکه برغم شرایط سخت کشور بدلیل تحریم های ظالمانه توانستیم استخرهای خوبی در استان کردستان افتتاح کنیم، افزود: مسابقه آب‌های آزاد زریوار در تقویم فدراسیون جا گرفته است و هر سال در دریاچه زریبار برگزار شده که امیدواریم مسابقات آسیایی را در این دریاچه زیبا برگزار کنیم.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران یادآور شد:‌ با توجه به اینکه امکانات مناسبی برای مسابقات شیرجه از ارتفاع در استان کردستان وجود دارد تلاش داریم مسابقات این رشته را نیز در استان راه‌اندازی کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی