رفتن به بالا
  • شنبه - 22 خرداد 1400 - 19:03
  • کد خبر : ۱۰۵۱۰
  • چاپ خبر : شاهو مهاباد قهرمان مسابقات فوتبال استان آذربایجان غربی شد
در رده سنی امید؛

شاهو مهاباد قهرمان مسابقات فوتبال استان آذربایجان غربی شد

به گزارش یاریزان؛ عصر امروز دو تیم مدعی شاهو یمهاباد و اروم اسپور ارومیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدول گل پایان یافت. امید های شاهو مهاباد در پایان سومین دیدار خود در این مسابقات با کسب دو پیروزی و یک تساوی از سه دیدار خود پس از تیم اروم اسپور موقتا در رده دوم قرار دارد. با توجه به اینکه تیم اروم اسپور هر چهار دیدار (سه پیروزی و یک تساوی) خود را انجام داده است، دیدار فردای دو تیم شاهوی مهاباد و کاویان نقده تکلیف قهرمانی این مسابقات را مشخص خواهد کرد. بر این اساس تیم شاهو مهاباد با هر نتیجه ای در دیدار پایانی خود پیروز شود با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به نماینده ارومیه قهرمان این دوره از مسابقات فوتبال امید های استان آذربایجان غربی لقب خواهد گرفت.

تیم فوتبال شاهو مهاباد با غلبه بر حریفان خود قهرمان مسابقات امیدهای استان آذربایجان غربی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال شاهو مهاباد با غلبه بر حریفان خود قهرمان مسابقات امیدهای استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی فوتبال امید های استان آذربایجان غربی با شرکت تیم های شاهو مهاباد، اروم اسپور ارومیه، کارگران میاندوآب، کاویان نقده و پلیکان سلیم زاده ارومیه بصورت متمرکز در استادیوم پانزده هزار نقری ارومیه برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم فوتبال شاهو مهاباد در آخرین دیدار خود عصر امروز شنبه ۲۲ خردادماه از ساعت ۱۶ به مصاف تیم کاویان نقده رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریفش را شکست دهد و با اقتدار و کسب ۱۰ امتیاز قهرمان استان آذربایجان غربی شود.

تیم اروم اسپور ارومیه نیز که تا روز پایانی در کورس قهرمانی قرار داشت با کسب ۱۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

شایان ذکر است؛ تیم شاهو با بثمر رساندن ۱۰ گل و دریافت تنها یک گل، بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله را همزمان به نام خود ثبت کرد و رکوردی جدید در این مسابقات ثبت نمود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین باید گفت، رسول عبدالله پوری مهاجم گلزن این تیم با بثمر رساندن ۷ گل آقای گل این دوره لقب گرفت.

بر طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایران، تیم قهرمان هر استان در فصل آینده لیگ مناطق ایران در رده امید حضور خواهد داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی