رفتن به بالا
  • جمعه - 21 خرداد 1400 - 21:26
  • کد خبر : ۱۰۴۹۸
  • چاپ خبر : شاهو مهاباد در آستانه قهرمانی در مسابقات فوتبال امید های استان آذربایجان غربی
در پایان روز سوم؛

شاهو مهاباد در آستانه قهرمانی در مسابقات فوتبال امید های استان آذربایجان غربی

به گزارش یاریزان؛ عصر امروز دو تیم مدعی شاهو یمهاباد و اروم اسپور ارومیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدول گل پایان یافت. امید های شاهو مهاباد در پایان سومین دیدار خود در این مسابقات با کسب دو پیروزی و یک تساوی از سه دیدار خود پس از تیم اروم اسپور موقتا در رده دوم قرار دارد. با توجه به اینکه تیم اروم اسپور هر چهار دیدار (سه پیروزی و یک تساوی) خود را انجام داده است، دیدار فردای دو تیم شاهوی مهاباد و کاویان نقده تکلیف قهرمانی این مسابقات را مشخص خواهد کرد. بر این اساس تیم شاهو مهاباد با هر نتیجه ای در دیدار پایانی خود پیروز شود با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به نماینده ارومیه قهرمان این دوره از مسابقات فوتبال امید های استان آذربایجان غربی لقب خواهد گرفت.

تیم فوتبال شاهو مهاباد پس از انجام سومین دیدار خود و به دلیل تفاضل گل بیشتر یک قدم با قهرمانی در مسابقات امیدهای استان آذربایجان غربی فاصله دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال شاهو مهاباد پس از انجام سومین دیدار خود و به دلیل تفاضل گل بیشتر یک قدم با قهرمانی در مسابقات امیدهای استان آذربایجان غربی فاصله دارد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی فوتبال امید های استان آذربایجان غربی بصورت متمرکز در ارومیه و با شرکت تیم های شاهو مهاباد، اروم اسپور ارومیه، کارگران میاندوآب، کاویان نقده و پلیکان سلیم زاده ارومیه در حال برگزاری است.

 

------------------------------------

عصر امروز جمعه ۲۱ خرداد ماه دو تیم مدعی شاهو یمهاباد و اروم اسپور ارومیه در روز چهارم این مسابقات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدول گل پایان یافت.

امید های شاهو مهاباد در پایان سومین دیدار خود در این مسابقات با کسب دو پیروزی و یک تساوی از سه دیدار خود پس از تیم اروم اسپور موقتا در رده دوم قرار دارد.

با توجه به اینکه تیم اروم اسپور هر چهار دیدار (سه پیروزی و یک تساوی) خود را انجام داده است، دیدار فردای دو تیم شاهوی مهاباد و کاویان نقده تکلیف قهرمانی این مسابقات را مشخص خواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر این اساس تیم شاهو مهاباد با هر نتیجه ای در دیدار پایانی خود پیروز شود با توجه به تفاضل گل بیشتر نسبت به نماینده ارومیه قهرمان این دوره از مسابقات فوتبال امید های استان آذربایجان غربی لقب خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛

گفتنی است، تیم شاهوی مهاباد در سه رده بزرگسالان، امید، جوانان در مسابقات کشوری و استانی حضور دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی