رفتن به بالا
  • شنبه - 28 فروردین 1400 - 14:51
  • کد خبر : ۹۹۹۸
  • چاپ خبر : سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان هلیلان استان ایلام احداث می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام :

سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان هلیلان استان ایلام احداث می شود

علی شائی با بیان اینکه ۷۵۰ نفر اعم از مربی و موسس باشگاه های سطح استان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: مجمع باشگاه دارن استان در راستای حمایت از باشگاه های ورزشی در استان تشکیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه مکاتبات لازم با وزارت ورزش برای احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان هلیلان انجام شده، گفت: این پروژه‌های ورزشی طبق تفاهم نامه با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد علوی تکمیل می شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه مکاتبات لازم با وزارت ورزش برای احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان هلیلان انجام شده، گفت: این پروژه‌ های ورزشی طبق تفاهم نامه با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد علوی تکمیل می شوند.

به گزارش یاریزان؛ مظفر علی شائی در پاسخ به عدم تحقق جذب اعتبار ۵۰ درصدی سهم مشارکتی خود برای احداث سه زمین چمن ورزشی در شهرستان هلیلان، به خبر نگار خبر گزاری ایرنا اظهار داشت: برای تامین اعتبار سهم ۵۰ درصدی، سازمان رایزنی و مکاتبات لازم با وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.
وی با بیان اینکه برای احداث سه زمین چمن ورزشی تاکنون ۲ قطعه زمین از طرف مردم هلیلان اهدا و به ورزش و جوانان استان واگذار شده است، افزود: پس از موافقت وزارت ورزش جهت تخصیص بودجه برای احداث این سه زمین چمن مصنوعی، روند واگذاری مناقصه به پیمانکار انجام خواهد گرفت.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: برای انجام پروژه‌های مشارکتی همواره باید واقعیت ها در گفتار و عمل مشخص شود و سهم آورده هر سازمان بصورت شفاف برای مردم بیان شود، چرا که مردم مسائل را بدرستی رصد می کنند.

علی شائی در خصوص جزئیات و میزان پیشرفت فیزیکی زمین چمن کهره هلیلان یادآور شد: این پروژه مربوط به سال ۹۷ است که تا قبل از آغاز مشارکت بنیاد علوی، اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی معادل ۱۲ میلیارد ریال در این مجموعه برای بسترسازی، فنس کشی و خریداری بذر هزینه کرد، این درحالیست که برای اتمام پروژه زمین چمن کهره هلیلان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی ادامه داد: طی بازدید بعمل آمده از این پروژه مقرر شد مبلغ ۶ میلیارد ریال سهم مشارکت بنیاد علوی برای تکمیل پروژه در نظر گرفته شود که اواخر سال گذشته مبلغ پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام به سرانه پایین ورزش روستایی در شهرستان هلیلان اشاره و اضافه کرد: شهرستان هلیلان تنها دارای یک سالن ورزشی است.

علی شائی با بیان اینکه سرانه ورزشی مردم هلیلان به ازای هر نفر، یک صدم مترمربع است، گفت: این میزان جوابگوی جمعیت شهرستان نیست که به همین منظور در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان برای افزایش سرانه ورزش روستایی در استان هستیم.

وی افزود: پایلوت تحلیلی پروژه‌ های ورزشی در شهرستان ملکشاهی و میزان سرمایه گذاری لازم به منظور مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز انجام گرفته است.

وی با عنوان این مطلب که چهار طرح ورزشی بدون مشارکت بنیاد علوی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تکمیل شده، افزود: در تلاشیم طی رایزنی با وزارت ورزش و جوانان سرانه ورزش روستایی استان را افزایش دهیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی