رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 فروردین 1398 - 20:39
  • کد خبر : ۴۳۸۱
  • چاپ خبر : سردار بوکان از قلعه داماش با دست پر بیرون آمد تا ترس از سقوط را به فراموشی بسپارد

سردار بوکان از قلعه داماش با دست پر بیرون آمد تا ترس از سقوط را به فراموشی بسپارد

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم تیم داماش گیلان در ورزشگاه خانگی خود مغلوب شد تا سردار بوکان از سقوط رهایی باد.

  در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم تیم داماش گیلان در ورزشگاه خانگی خود مغلوب شد تا سردار بوکان از سقوط رهایی باد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم با سردار بوکان در استادیم سردار جنگل رشت مقابل داماش گیلان فینالیست جام حذفی به پایان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم تیم داماش گیلان در ورزشگاه خانگی خود مغلوب شد تا سردار بوکان از سقوط رهایی باد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم با سردار بوکان در استادیم سردار جنگل رشت مقابل داماش گیلان فینالیست جام حذفی به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال سردار بوکان با تک گل حسین حمیدی تیم داماش گیلانیان فینالیست جام حذفی را شکست داد.

سردار بوکان با این برد ۲۶ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و تیم داماش با ۴۴ امتیاز در رده دوم باقی ماند تا به عنوان بخت دوم صعود به لیگ دسته اول در این گروه به شمار آید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم خوشه طلایی ساوه ۵۱ امتیازی شد و صعود خود را به لیگ دسته یک بعنوان تیم اول مسجل کرد تا دومین نماینده استان اراک در لیگ دسته اول باشد.

داریوش هرمزی سرمربی سردار بوکان در این دیدار از محمد فرامرزی، علیرضا صبوری، امین انصاری، امین هاشمی، حمزه علی، سامان نورمحمدی، حسین حمیدی، مصطفی کریمی، توحید قوچانی، امیررضا بیات و موسی شهبازی در ترکیب سردار استفاده کرد تا پیروز میدان باشد.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی