رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 اردیبهشت 1399 - 15:57
  • کد خبر : ۶۸۲۱
  • چاپ خبر : رییس کانون مربیان فوتبال ایران: قهرمان این فصل، فصل آینده مشخص شود

رییس کانون مربیان فوتبال ایران: قهرمان این فصل، فصل آینده مشخص شود

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

بیژن ذوالفقارنسب رییس کانون مربیان فوتبال ایران می‌گوید همه اعضای هیات مدیره با بیانیه منتشر شده از سوی این کانون موافق بودند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس کانون مربیان فوتبال ایران می‌گوید همه اعضای هیات مدیره با بیانیه منتشر شده از سوی این کانون موافق بودند.

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، درباره بیانیه این کانون درباره اتمام لیگ اظهار کرد:‌ نظر همه اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران گرفته شده و همه موافق این بیانیه بودند. دیشب در یک کانال دیدم که آقای نکیسا گفته بود در جریان نبوده است. امروز ولی تکذیب کرد و صراحتا نظرش را گفته است.

 

------------------------------------

او درباره اینکه آیا امکان‌پذیر نیست که لیگ فصل آینده با تاخیر برگزار شود تا این فصل بدون فشردگی به پایان برسد هم توضیح داد: به دلیل بازی‌های باقی مانده تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا این مساله امکان‌پذیر نیست. من جایی ندیدم این موضوع مطرح شده باشد، حتی در بین کشورهای اروپایی.

ذوالفقارنسب درباره پیشنهاد کانون برای مشخص شدن قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کننده هم بیان کرد:‌ ما یک راهکار مشخص کردیم. ۹ هفته به پایان این فصل باقی مانده است.

پیشنهاد ما این است که امتیاز بازی‌های فصل آینده برای ۹ هفته این فصل هم در نظر گرفته شود. به طور مثال پرسپولیس و پیکان یک بازی در این ۹ هفته با یکدیگر دارند. فصل آینده که آن‌ها با هم بازی کنند، امتیاز آن مسابقه علاوه بر فصل آینده برای فصل ۹۹-۹۸ هم در نظر گرفته می‌شود. یعنی با یک بازی برای دو بازی امتیاز در نظر گرفته شود تا جدول مسابقات فصل ۹۹-۹۸ بعد از ۹ هفته و تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی