رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 اردیبهشت 1400 - 13:09
  • کد خبر : ۱۰۲۳۱
  • چاپ خبر : رئیس هیات قایقرانی کردستان : هدف ما توسعه قایقرانی در سراسر استان است
از استعدادیابی تا آموزش؛

رئیس هیات قایقرانی کردستان : هدف ما توسعه قایقرانی در سراسر استان است

رئیس هیات قایقرانی کردستان گفت: اعتبارات ساخت پایگاه مسابقات قایقرانی آبهای خروشان در شهرستان سروآباد تامین شده اما مشکل مربوط به خرید ساختمان، راه‌اندازی آن را به تاخیر انداخته است.

شاهو اصلانی رئیس هیات قایقرانی استان کردستان، با اشاره به برنامه های این هیات برای سال جاری گفت: تمام تلاش ما توسعه قایقرانی در تمام شهرستان های کردستان است

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات قایقرانی استان کردستان با اشاره به برنامه های این هیات برای سال جاری گفت: تمام تلاش ما توسعه قایقرانی در تمام شهرستان های کردستان است تا از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش یاریزان؛ شاهو ناصری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان درباره برنامه های این هیات در سال جاری اظهار کرد: برای سال جاری چند محور اساسی در برنامه هایمان داریم که باید آنها را عملیاتی کنیم. اولین موضوع بحث استعدادیابی است. در اولین گام استعدادیابی روئینگ را در مریوان برگزار کردیم و همه علاقه مندان استان در آن شرکت کردند. این برنامه با کمک طاهر کبوتری مربی روئینگ انجام شد و توانستیم جوانان علاقه مند را شناسایی کنیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در نظر داریم تا استعدادیابی ها به صورت مسمتر و در سراسر استان انجام شود تا همه علاقه مندان و جوانان با پتانسیل در آن شرکت کنند و بتوانیم قایقران های جدیدی را پرورش بدهیم. با توجه به تاکیدهای ریاست محترم فدراسیون استعدادیابی باید همیشه مورد توجه و اولویت باشد.

رئیس هیات قایقرانی استان کردستان با اشاره به فعال کردن هیات های شهرستانی تصریح کرد: برنامه دوم ما توسعه قایقرانی در کل استان است که باید هیات های شهرستانی را فعال کنیم. در نظر داریم که با توجه به پتانسیل آبی بالای استان تعداد هیات های فعال بیشتر شوند. شهرستان های بانه، قروه، ایوان دره و کامیاران را در اولویت قرار داده ایم تا هیات هایشان فعال شوند. برای این کار نیز باید اسپانسری جذب کنیم که قایق های مورد نیاز تهیه شوند. انشالله به لطف مسئولان استانی و حمایت دوستان خیلی زود این اتفاق خواهد افتاد.

ناصری که خود دارنده مدال نقره بازی های آسیایی است و همچنان هم جزو نفرات برتر کانو کانادایی ایران محسوب می شود در ادامه گفت: کردستان پتانسیل آبی بسیار خوبی به خصوص برای آبهای خروشان دارد. هیات شهرستان سروآباد را فعال کردیم و از پتانسیل این شهرستان برای آب های خروشان بهره خواهیم برد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با بیان این مطلب که تلاش هیات توسعه همه رشته های قایقرانی است گفت: پتانسیل خوب استان این فضا را به ما می دهد تا در همه رشته ها فعال باشیم. برهمین اساس نیز هیچ رشته ای را فراموش نخواهیم کرد. برنامه بعدی ما نیز براساس همین موضوع است و به دنبال ایجاد بستر مناسب هستیم تا کردستان میزبان رقابت های کشوری در رشته های مختلف باشد. مسابقات روئینگ، آبهای آرام، آبهای خروشان و کانوپولو می توانند در کردستان برگزار شوند.

ناصری در پایان گفت: هیات قایقرانی استان از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد این رشته استفاده می کند. در این راه نیاز به حمایت و نگاه ویژه استان هم داریم. پتانسیل بالای ما و جوانان توانمند استان این نوید را می دهد کردستان به زودی به قطبی تاثیرگذار در قایقرانی کشور تبدیل شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی