رفتن به بالا
  • شنبه - 17 اسفند 1398 - 13:31
  • کد خبر : ۶۲۲۰
  • چاپ خبر : بیژن ذوالفقار نسب : برای اثبات اتهام “مهندسی کردن” باید مدرک داشت

بیژن ذوالفقار نسب : برای اثبات اتهام “مهندسی کردن” باید مدرک داشت

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به اتهام مهندسی شدن قهرمان لیگ برتر ایران گفت: طبیعتا برای اظهار نظر در مورد چنین موضوعی باید مدارک و مستندات قوی داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اتهامی که برای مهندسی شدن قهرمان لیگ برتر مطرح می شود گفت: طبیعتا برای اظهار نظر در مورد چنین موضوعی باید مدارک و مستندات قوی داشت.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، بیژن ذوالفقار نسب در خصوص انتخاب کریم باقری و یک مربی ایرانی دیگر (احتمالا هاشمیان یا بختیاری زاده) به عنوان دستیاران دراگان اسکوچیچ در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شخصیت بالای دو بازیکن اسبق تیم ملی که حالا تجربیات خوبی در عرصه مربیگری کسب کرده اند قطعا به فوتبال ملی کمک می کند.

 

------------------------------------

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: مربیان ایرانی مدیریت رختکن تیم ملی را به خوبی انجام خواهند داد تا همدلی بازیکنان تیم ملی را در راه دشوار صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ افزایش دهد.

ذوالفقار نسب درباره تعویق موقت بازی های لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: سلامت بازیکنان از هر چیزی در فوتبال مهمتر است، نباید همه چیز را فدای کیفیت و نظم لیگ برتر کرد. فوتبال اروپا نیز همچون ایتالیا درگیر این موضوع شده است و می بینید که رقابت های حساس باشگاهی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم بهتر است تصمیم کلی گرفته شود تا مربیان بتوانند برنامه ریزی لازم را برای در نظر گرفتن تعطیلات بازیکنان و دوره بدنسازی انجام دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد مدیریت صحیح بازی های آسیایی برای تیم ملی و باشگاه هاست. اگر بتوانیم آنها را راضی به تعویق تمامی مسابقات ملی و باشگاهی در AFC و فیفا کنیم بهتر است تا لیگ برتر فوتبال ایران نیز چند هفته ای تعطیل شود.

ذوالفقارنسب در پایان بار دیگر به شائبه های به وجود آمده راجع به مهندسی نتایج بازی ها برای قهرمانی پرسپولیس افزود: تصور می کنم صحبت راجع به چنین موضوعی نیاز به اسناد معتبر دارد. اینکه مسئول هر باشگاهی به راحتی به خودش اجازه دهد تهمت بزند دوای درد نیست. با شایعه ایجاد مهندسی در نتایج لیگ برتر موافق نیستم، پرسپولیس حریفانش را می برد و رقیبانش بازی های خود را می بازد. کجای این روند به هندسه قهرمانی در لیگ برتر ربط پیدا می کند؟

 

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی