رفتن به بالا
  • شنبه - 5 آبان 1397 - 00:31
  • کد خبر : ۳۴۸۴
  • چاپ خبر : داود سیدعباسی جانشین قربانی شد تا سردار را به لیگ یک برساند
با اعلام رئیس هیئت مدیره؛

داود سیدعباسی جانشین قربانی شد تا سردار را به لیگ یک برساند

قربانی سرمربی سابق تیم فوتبال سردار بوکان گفت: امکانات تیم سردار بوکان در حد تیم محلات هم نبود

  در جلسه امشب هیئت مدیره تیم فوتبال سردار بوکان، داود سیدعباسی بعنوان جانشین پیروز قربانی در تیم فوتبال سردار بوکان معرفی شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ محمدقسیم عثمانى رئیس هیئت مدیره تیم سردار بوکان، نتایج جلسه فوق العاده هیأت مدیره سردار را اعلام نمود که حاکی از استعفاى مجید حیدرى مدیر عامل باشگاه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در جلسه امشب هیئت مدیره تیم فوتبال سردار بوکان، داود سیدعباسی بعنوان جانشین پیروز قربانی در تیم فوتبال سردار بوکان معرفی شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ محمدقسیم عثمانى رئیس هیئت مدیره تیم سردار بوکان، نتایج جلسه فوق العاده هیأت مدیره سردار را اعلام نمود که حاکی از استعفاى مجید حیدرى مدیر عامل باشگاه سردار و پیروز قربانی سرمربى سابق سردار بود.

 

در پایان این جلسه تصمیماتى به شرح زیر اتخاذ گردید:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

١- سید محمد محمدى بعنوان مدیر عامل باشگاه سردار انتخاب گردید.

٢- داود سیدعباسى بعنوان سرمربى تیم فوتبال سردار انتخاب گردید.

 

هیأت مدیره سردار از تلاشهاى فراوان و خدمات صادقانه مجید حیدرى تقدیر نموده و مقرر گردید در جمع هیأت مدیره از تجربیات و توانمندی ایشان بیش از پیش استفاده شود.

اعضاى هیأت مدیره از همه زحمات و تلاش هاى مؤثر و مفید پیروز قربانى نیز تشکر نموده و از مشاوره ایشان همواره بهره برده و خواهد برد.

از هواداران پرشور سردار بوکان در اقصى نقاط کشور عزیزمان نیز تشکر ویژه داشته و حمایت آنان را همچنان بزرگترین سرمایه و پشتوانه براى تیم سردار  مى داند که با هیچ چیز قابل مقایسه و تعویض نیست.

شایان ذکر است، داود سیدعباسی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است. وی در باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان سابقه بازی دارد. سیدعباسی ۱۳ بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

داود  سیدعباسی در دوران مربیگری خود در تیم پارسه تهران و همچنین استقلال جنوب تهران سابقه مربیگری دارد و فصل گذشته تیم استقلال جنوب تهران را به لیگ دسته یک کشور رساند.

 

بیانیه ی سید محمد محمدی مدیر عامل جدید سردار

بسمه تعالى

 

ابتدائاً از حُسن اعتماد اعضاى هیأت مدیره باشگاه سردار تشکر مى نمایم و از خداوند متعال استمداد مى طلبم بنده را کمک کند تا بتوانم باشگاه را به نحوى مدیریت نمایم که انتظارات به حق تماشاگران ارزشمند و خونگرم تیم سردار و کادر فنى جدید و خوش سابقه و بازیکنان متعصب و گرانقدر این تیم پرطرفدار را محقق سازم.

از تلاش هاى سرمربی سابق سردار و کادر فنى همراه ایشان نیز تشکر ویژه اى دارم و از زحمات طاقت فرساى مدیر عامل محترم قبلی این باشگاه نیز قدردانى نموده و انتظار دارم در ادامه مسیر این برادر خود را کمک کنند.

قطعاً  برنامه هاى مورد تأیید و تصویب هیأت مدیره را با تمام توان پیگیرى خواهم کرد و به هیچ وجه قولى به بازیکنان و کادر فنى نخواهم داد که از عهده آن بر نیایم و هر قولی را که بنده بعنوان مدیر عامل باشگاه به بازیکنان و کادر فنى این تیم بدهم عملیاتى خواهم نمود و همه تعهدات مستند و قانونى این باشگاه را بنده جوابگو خواهم بود و با حمایت هیأت مدیره توانمند و دلسوز این تیم، بدهى هاى معوق این تیم را طی زمانبندی مشخص تسویه خواهم نمود و فردا شنبه پنج درصد قرارداد کلیه بازیکنان را به حساب آنان واریز خواهم نمود.

از همه مسئولین، اعضاى محترم و دلسوز شوراى اسلامى شهر بوکان و شهردار خوشنام و فعال بوکان، دست اندرکاران ورزش بوکان و رئیس محترم، مجرب و دلسوز هیأت فوتبال نیر استمداد مى طلبم و دست دوستى و یارى یه سمت آنان دراز مى کنم تا به کمک هم تیم فوتبال سردار را در شأن مردم فرهیخته بوکان و نماینده اندیشمند آن ارتقاء بخشیم و فصل آتى سردار را در لیگ یک کشور ببینیم.

از کانون هواداران تیم سردار نیز انتظار می رود حمایت همیشگى خود را از تیم سردار استمرار بخشند و با حمایت همه جانبه خود تیم را از پرداختن به حاشیه، مصون بدارند.

خوشبختانه انتصاب بنده با انتصاب سرمربی نام آشنا، مجرب و توانمند جناب آقاى داود سیدعباسى همزمان شده است که با حمایت قاطع از ایشان، میتوانیم روزهاى بهترى را براى سردار رقم بزنیم.

 

به امید شادى آفرینى براى همه سرداردوستان

 

سیدمحمد محمدى

مدیر عامل باشگاه سردار


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی