رفتن به بالا
  • جمعه - 3 اسفند 1397 - 17:12
  • کد خبر : ۳۸۹۶
  • چاپ خبر : حمید امامی: مسئولان قول دادند اما هنوز یک ریال به حساب آوالان واریز نشده است

حمید امامی: مسئولان قول دادند اما هنوز یک ریال به حساب آوالان واریز نشده است

حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران پس از عدم وصول کمک نقدی مسئولان استان کردستان و شبه در عدم پرداخت آن لب به سخن گشود.

  حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران پس از عدم وصول کمک نقدی مسئولان استان کردستان و شبه در عدم پرداخت آن لب به سخن گشود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران در لیگ دسته دوم ایران: انتظار زیادی کشیدیم تا موفق شدیم با آقای استاندار جلسه ای داشته باشیم. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران پس از عدم وصول کمک نقدی مسئولان استان کردستان و شبه در عدم پرداخت آن لب به سخن گشود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حمید امامی سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران در لیگ دسته دوم ایران: انتظار زیادی کشیدیم تا موفق شدیم با آقای استاندار جلسه ای داشته باشیم. در جلسه ای که با حضور استاندار، فرماندار، مدیر کل، ریئس هیئت فوتبال استان کردستان و اصحاب رسانه برگزار شد، مقرر گردید ۱۵ میلیون خود مدیر کل،۵۰میلیون استاندار و ۵۰۰ میلیون از منابع شهرستانی و از طریق شهرداری پرداخت شود. در حالیکه هم صورتجلسه شده و هم از بودجه اداره کل ورزش و جوانان کسر شده است و شهرداری و فرمانداری مصوبه کرده اند اما متاسفانه هنوز یک ریال از این مبالغ پرداخت نشده است!!!

در حالیکه همه این عزیزان موافق پرداخت هستند، دلیل عدم پرداخت هنوز بر ما هم نامعلوم است.

شایان ذکر است، تیم فوتبال اوالان کامیاران پس از انجام ۱۸ دیدار در لیگ دسته دوم کشور با کسب ۲۷ امتیاز در دره هفتم جدول گروه اول این رقابت ها قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی