رفتن به بالا
  • یکشنبه - 31 فروردین 1399 - 15:59
  • کد خبر : ۶۶۴۲
  • چاپ خبر : جولایی : ۱۲ پروژه ورزشی آماده افتتاح است/ از اماکن ورزشی دولتی اجاره ای دریافت نمیشود

جولایی : ۱۲ پروژه ورزشی آماده افتتاح است/ از اماکن ورزشی دولتی اجاره ای دریافت نمیشود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

جولایی : با دستور وزیر ورزش و جوانان ۳۰۰ مکان ورزشی دولتی و ۷۰۰ مکان ورزشی دولتی و خصوصی تعطیل هستند و اداره کل پیگیر جبران خسارات ناشی از تعطیلات اخیر است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از شیوع کرونا ۳۰۰ مکان ورزشی دولتی و ۷۰۰ مکان ورزشی دولتی و خصوصی تعطیل هستند و اداره کل پیگیر جبران خسارات ناشی از تعطیلات اخیر است.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی با اشاره به افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی پس از شکست کرونا گفت: افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون اول رییس جمهور, سالن هزار و ۲۰۰ نفری شهرستان بانه, سالن های چند منظوره و زمین چمن های مصنوعی و طبیعی در سطح استان کردستان از برنامه های توسعه ای و اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۹ به شمار می آید.

 

------------------------------------

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا, از اسفندماه سال ۹۸ طبق دستور وزیر ورزش و جوانان جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا ۳۰۰ مکان ورزشی دولتی و ۷۰۰ مکان ورزشی خصوصی و دولتی خارج از پوشش وزارت ورزش و جوانان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل هستند.

جولایی در خصوص جبران خسارات ناشی از تعطیلات اخیر بیان کرد: اخیرا مکاتباتی با مسئولان استانی انجام شده که به مکان های ورزشی بخش های خصوصی تسهیلات کم بهره جهت جبران خسارات تعلق گیرد و همچنین طبق دستور وزیر ورزش و جوانان از اماکن دولتی در اختیار بخش خصوصی نیز اجاره ای گرفته نشود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر ۶ مکان ورزشی دولتی استان را در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار داده ایم و با کمک سازمان های مردم نهاد جوان استان موفق به پخش ۳۰۰۰ پک بهداشتی در بین خانواده های کم بضاعت و روزانه ۶۰۰۰ ماسک در سطح استان شده ایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی