رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 خرداد 1397 - 12:38
  • کد خبر : ۳۱۱۴
  • چاپ خبر : جام جهانی فوتبال از سینما روباز آبیدر سنندج پخش خواهد شد
با حضور 10 هزار نفر؛

جام جهانی فوتبال از سینما روباز آبیدر سنندج پخش خواهد شد

  سرپرست سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی در سالجاری برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی است گفت : با هدف رفاه حال شهروندان این مسابقات از سینما روباز آبیدر پخش خواهد شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ شرمین شریفی در گفت وگو با فارس اظهار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی در سالجاری برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی است گفت : با هدف رفاه حال شهروندان این مسابقات از سینما روباز آبیدر پخش خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شرمین شریفی در گفت وگو با فارس اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی در سالجاری برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی است.

وی تصریح کرد: در این رویداد مهم ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان هم حضور دارد و همین امر موجب ایجاد شور و نشاط شده در بین تمام فوتبال دوستان شده است.

وی گفت:  آبیدر یکی از مهم ترین تفرجگاههای سطح شهر سنندج است  و یکی ازجاذبه های این پارک وجود بزرگترین سینما روباز جهان با ابعاد ۱۲*۲۵است

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شریفی افزود: پرده سینما روباز آبیدر به گونه ای است که قریب به ۱۰ هزار نفر می توانند تصویر آن را ببینند و صدای آن هم از طریق بلندگو قابل پخش بود و هم از طریق موج اف ام رادیو قابل دریافت است.

وی از پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما رو باز آبیدر خبر داد و گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و لذت دیدن این مسابقات مهیج در دامن طبعیت مقدمات پخش فوتبال جام جهانی از طریق این سینما فراهم شد.

شریفی اعلام کرد : در حال حاضر این سینما مشکل خاصی برای پخش این مسابقات ندارد و برای اطمینان لازم در چند روز آینده نسبت به سرویس کامل این سینما اقدام خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد : با پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما روباز آبیدر بتوانیم موجبات نشاط  شهروندان بویژه فوتبال دوستان را فراهم نماییم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی