رفتن به بالا
  • جمعه - 16 تیر 1396 - 08:26
  • کد خبر : ۲۴۳۴
  • چاپ خبر : تیم فوتبال پیشکسوتان مهران میزبان تیم فوتبال پیشکسوتان عراق خواهد بود
به مناسبت سالروز آزادسازی مهران؛

تیم فوتبال پیشکسوتان مهران میزبان تیم فوتبال پیشکسوتان عراق خواهد بود

  مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تیم فوتبال پیشکسوتان مهران روز جمعه میزبان تیم پیشکسوتان استان بغداد عراق در ورزشگاه شهدای شهرستان مهران برگزار است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دیدار به مناسبت سالروز آزادسازی شهر مهران در جریان جنگ تحمیلی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تیم فوتبال پیشکسوتان مهران روز جمعه میزبان تیم پیشکسوتان استان بغداد عراق در ورزشگاه شهدای شهرستان مهران برگزار است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دیدار به مناسبت سالروز آزادسازی شهر مهران در جریان جنگ تحمیلی برگزار می شود.
وی افزود: تیم پیسکسوتان استان بغداد عراق بمدت ۲ روز در خوابگاه آموزش و پرورش شهرستان مهران اقامت دارد و تمام امکانات و شرایط لازم برای اسکان بازیکنان و کادر فنی این تیم فراهم شده است.
حیدرزاده یادآور شد: اطلاع رسانی این دیدار و برای حضور تماشاچیان در ورزشگاه از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، خبرگزاری ها و نصب بنر در سطح شهر انجام شده و امیدواریم حضور تماشاچیان باعث بهتر برگزار شدن بازی شود و سالروز آزادسازی مهران و یاد و خاطره شهدا زنده شود.

 

وی تاکید کرد: اقدامات لازم و تدابیر امنیتی و پزشکی برای برگزاری این دیدار با حضور نیروهای انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان مهران انجام می شود.
شهر مرزی مهران ۱۰ تیر سال ۶۵ در عملیات کربلای یک و در ۱۰ روز نبرد سخت توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.
دیدار دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان مهران و تیم پیشکسوتان استان بغداد روز جمعه ۱۶ تیرماه جاری ساعت ۱۸در ورزشگاه یک هزار و ۵۰۰ نفری شهدای شهر مهران برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی