رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 16 مرداد 1399 - 21:15
  • کد خبر : ۷۳۲۹
  • چاپ خبر : بازگشایی استخرها در مناطق زرد استان کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه:

بازگشایی استخرها در مناطق زرد استان کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است

جلال عزیزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن‌ها، باشگاه ها و تیم‌های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور مجوز برای فعالیت استخرها در مناطق زرد بر اساس اطلاعیه شماره ۱۷ و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور مجوز برای فعالیت استخرها در مناطق زرد بر اساس اطلاعیه شماره ۱۷ و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش تیرماه سالجاری با صدور اطلاعیه شماره ۱۷ خود این مجوز را صادر کرده است.

 

------------------------------------

وی افزود:این اطلاعیه پس از برگزاری نشست های تخصصی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه معاونت بهداشت این وزارتخانه، صادر شده است و بر اساس آن برخی فعالیتهای ورزشی از جمله بازگشایی استخرها در مناطق زرد مجاز است.

عزیزی با اشاره به شرایط این بازگشایی گفت:استخرهای سرپوشیده با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و با ۵۰ درصد ظرفیت در مناطق زرد شروع به فعالیت نمایند. انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب ممنوع است. میزان کلر آزاد باقیمانده تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی ۳ PPM وPH بین ۷/۲ تا ۷/۶ باشد.بدیهی است قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام مربوطه به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل، پایان بار دیگر از جامعه ورزشی استان خواست در انجام فعالیتهای ورزشی و بخصوص استخرها، رعایت پروتکل های بهداشتی را بصورت جدی مد نظر داشته باشند .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی