رفتن به بالا
  • دوشنبه - 30 اردیبهشت 1398 - 11:24
  • کد خبر : ۵۰۶۱
  • چاپ خبر : بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه / امید برای میزبانی در فینال جام حذفی

بازدید نماینده فدراسیون فوتبال از ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه / امید برای میزبانی در فینال جام حذفی

سهیل مهدی نماینده فدارسیون فوتبال به منظور ارزیابی وضعیت ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور به همراه مسئولین ورزش استان از این ورزشگاه بازدید کرد.

سهیل مهدی نماینده فدارسیون فوتبال به منظور ارزیابی وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور به همراه مسئولین ورزش استان از این ورزشگاه بازدید کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سهیل مهدی نماینده فدارسیون فوتبال به منظور ارزیابی وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور به همراه مسئولین ورزش استان از این ورزشگاه بازدید کرد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان این بازدید در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه براساس اعلام فدراسیون هنوز بصورت قطعی مشخص نیست کدام استان میزبان فینال جام حذفی فوتبال است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه نیز یکی از کاندیداهای میزبانی این مسابقه است، بازدید نماینده فدراسیون نیز در این راستا انجام گرفت.

 

------------------------------------

وی افزود: در این بازدید بخش هایی همچون زمین چمن، روشنایی ورزشگاه، جایگاه تماشاچیان، جایگاه خبرنگاران، سالن کنفرانس، رختکن ها، سرویس های بهداشتی و …. مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: نماینده فدارسیون همچنین نکاتی جزیی در خصوص چگونگی برگزاری مسابقه، ورود و خروج تماشاگران و … را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: نماینده فدراسیون پس از پایان بازدید ارزیابی خود از وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه را مطلوب اعلام کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی به انجام برخی اقدامات زیرساختی در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه طی چندماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت در بحث بازسازی چمن و فضاسازی و زیباسازی ورزشگاه اقداماتی اساسی انجام دادیم و باتوجه به نظر مثبت نماینده فدارسیون درخصوص وضعیت ورزشگاه، امیدواریم بتوانیم میزبانی را بگیریم.

این در حالیست که چند روز پیش اعلام شده بود میزبانی فینال جام حذفی فوتبال کشور به مشهد واگذار شده، اما به گفته مسئولین ورزش استان این موضوع هنوز قطعی نیست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی