رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 7 شهریور 1398 - 11:42
  • کد خبر : ۵۴۳۲
  • چاپ خبر : امیر توکلی: کشاورز آماده رویارویی با حریفان است/قطعا برای قهرمانی میجنگیم

امیر توکلی: کشاورز آماده رویارویی با حریفان است/قطعا برای قهرمانی میجنگیم

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال کشاورز بوکان که سال گذشته با قهرمانی در رقابت های لیگ برتر استان آذربایجان غربی به لیگ دسته سوم فوتبال ایران صعود کرده بود ظهر امروز از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد.

امیر توکلی سرمربی باشگاه کشاورز بوکان؛ تیم کشاورز اماده رویارویی با حریفان است/قطعا برای قهرمانی میجنگیم/از لحاظ سخت افزاری در سطح بسیار مطلوبی هستیم/سردار بوکان تیم اول این شهر است همه ما حامی سردار هستیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیر توکلی سرمربی باشگاه کشاورز بوکان؛ تیم کشاورز آماده رویارویی با حریفان است/قطعا برای قهرمانی میجنگیم/از لحاظ سخت افزاری در سطح بسیار مطلوبی هستیم/سردار بوکان تیم اول این شهر است همه ما حامی سردار هستیم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ امیر توکلی سرمربی تیم کشاورز بوکان در گفتگو با رسانه باشگاه کشاورز بوکان اظهار کرد؛

خوشبختانه در طول این مدت تمرینات بسیار منظمی را انجام داده ایم جا داره از زحمات کادر خوب و بازیکنان خوب باشگاه تشکر کنم اینکه در این مدت با تمام توان خود در جهت اماده سازی تلاش خود را انجام داده اند ،تیم ما الان در بهترین شرایط مسابقه قرار دارد و انشالله برای قهرمانی وارد مسابقات خواهیم شد.

توکلی در ادامه بیانات خود از زحمات مدیریت باشگاه و اداره ورزش وجوانان و همچنین هیات فوتبال شهرستان بابت فراهم کردن تمامی امکانات سخت افزاری از مسولین تشکر کرد و بیان کرد امیدوارم با کسب نتایج عالی جواب محبتهای دوستان را جبران نمایم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم کشاورز در مورد هواداران فوتبال بوکان اظهار کرد ؛ شهرستان بوکان بسیار مردم خونگرمی دارد بنده در زمان تیم نوروز هم در این شهر خدمت کرده ام اما در زمان حال هواداران بوکانی با توجه به حضور تیم سردار در لیگ دو کشور، هواداران این شهر کاملا حرفه ای شده اند و فوتبال را به خوبی درک میکنند و این مساله هم کار ما را سخت تر میکند قطعا انتظارات بالاتری دارند.

توکلی درپایان صحبتهای خود خاطرنشان کرد ؛ تیم سردار بوکان تیم اول این شهر است ما هم هوادار این تیم هستیم و قطعا هم تمامی بازیهای این تیم را از نزدیک حمایت میکنیم و ارزوی قلبی داریم که این تیم امسال بتواند به لیگ یک کشور صعود کند و از هواداران خونگرم و پرشور هم انتظار دارم که هر دو تیم بوکانی مورد حمایت خود قرار دهند و حامی فوتبال این شهر باشند و به نام ها و شخص ها متکی نباشند بلکه فقط در راستای حمایت خود گام بردارند و انشالله امسال سال پر از شادی و موفقیت برای فوتبال بوکان شاهد باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی