رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 خرداد 1401 - 14:21
  • کد خبر : ۱۲۳۷۸
  • چاپ خبر : اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های ورزشی کرمانشاه در سفر رییس جمهور

اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های ورزشی کرمانشاه در سفر رییس جمهور

مصطفی باباملکی بااشاره به کلنگ زنی پروژه استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه در سال 1386، اظهارکرد: این پروژه ورزشی طی 14 سال گذشته به دلیل عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات پیشرفت فیزیکی بسیار کُندی داشته است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام و حفظ و نگهداری پروژه‌های ورزشی کرمانشاه در سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص پیدا خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام و حفظ و نگهداری پروژه‌های ورزشی کرمانشاه در سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص پیدا خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در حاشیه برگزاری مجمع عادی سالیانه هیات اسکیت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه، اظهار کرد:  اخیرا نشستی را به منظور بررسی پروژه های ورزشی مهم استان برگزار کردیم تا در این سفر  برای آنها اعتبار بگیریم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: استخر قهرمانی، سالن شش هزار نفری، پیست سوارکاری، پیست کانوپولو، پیست اتومبیلرانی، آکادمی گلف و ۲۰ زمین چمن مصنوعی روستایی از جمله پروژه هایی هستند که برای آنها درخواست اعتبار دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه با تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ورزشی کرمانشاه موافقت و در تهران هم به تصویب رسید که جمعا ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان به آنها اعتبار تخصیص پیدا خواهد کرد.

این مسئول، اختصاص این میزان اعتبار را فرصتی بسیار خوب برای ورزش استان دانست و گفت: با این اعتبارات پروژه هایی که می تواند برخی رشته های ورزشی استان را متحول کند را به سرانجام خواهیم رساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در ادامه در تشریح پروژه های درحال اجرا در رشته اسکیت هم گفت: در حال حاضر تنها ۳۰ درصد از کار پروژه پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی باقی مانده که پیمانکار برای تکمیل آن مشخص شده است.

رحیمی یادآورشد: در شهرستان جوانرود هم قرار براین بود یک پیست اسکیت داشته باشیم که قبلا محلی برای آن در نظر گرفته شده بود که مخالفت هایی از سوی مسئولین شهرستان صورت گرفت و در نهایت قسمت ورودی شهر را برای اجرای این پروژه در نظر گرفتیم.

به گفته این مسئول، اجرای پیست اسکیت در شهرستان اسلام آبادغرب هم در دستور کار قرار گرفته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی