رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 خرداد 1401 - 14:36
  • کد خبر : ۱۲۳۴۰
  • چاپ خبر : اسناد جدیدی از تخلفات فدراسیون فوتبال داریم/ تمکین نکنند به AFC شکایت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه:

اسناد جدیدی از تخلفات فدراسیون فوتبال داریم/ تمکین نکنند به AFC شکایت می‌کنیم

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه می گوید به اسناد جدیدی از تخلفات و اشتباهات فدراسیون فوتبال در ماجرای سقوط تیمش به لیگ دسته اول دست پیدا کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه می گوید به اسناد جدیدی از تخلفات و اشتباهات فدراسیون فوتبال در ماجرای سقوط تیمش به لیگ دسته اول دست پیدا کرده که می تواند با استناد به آنها از فدراسیون فوتبال به فیفا یا AFC شکایت کند.

به گزارش یاریزان؛ سلمان کریمی با حضور در گفتگو با خبرگزاری ایسنا در تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای بازگشت تیمش به لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: از سال گذشته تلاش های زیادی را برای بازگشت تیممان انجام دادیم. پیگیری هایی نیز از طریق استاندار سابق و مجمع نمایندگان استان شد، اما به نتیجه نرسید و در ادامه پیگیری‌ها با تغییر مدیریت ارشد استان مواجه شدیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: با استاندار جدید کرمانشاه و مدیران زیرمجموعه‌شان هم در ماه های گذشته نشست هایی داشته ایم و قول هایی برای حمایت از ما داده‌اند.

مدیرعامل باشگاه راهیان با تاکید براینکه این باشگاه در شرایط فعلی حمایت جدی استاندار و مجمع نمایندگان استان را می خواهد، افزود: باتوجه به تغییراتی که در وزارت ورزش و جوانان بوجود آمده و وزیری از جنس ورزش روی کار است و از طرفی به واسطه تغییراتی نیز که در ماه های گذشته در فدراسیون فوتبال شاهد بودیم و اکنون با سرپرستی میرشاد ماجدی از شخصیت های فوتبالی اداره می شود، لذا شرایط به منظور رایزنی برای بازگشت تیم راهیان فراهم است.

وی به سفر چندساعته اخیر سرپرست فدراسیون فوتبال به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر دیداری کوتاه با آقای ماجدی داشتیم که طی آن متوجه شدم ایشان چندان در جریان ماجرای تیم راهیان نیست و با اسناد و مدارک تمام واقعیت ها را بازگو کردیم که بصورت مکتوب دستور پیگیری دادند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کریمی با بیان اینکه در ادامه پیگیری هایش دیداری هم با دبیرکل فدراسیون فوتبال داشته، عنوان کرد: آقای کامرانی فر هم معتقد است که مشکل بازگشت تیم راهیان باید حل شود و طبق قولی که دادند مقرر شد پس از برگزاری مجمع فدراسیون که ۱۰ خرداد برگزار شد، موضوع راهیان در هیات رئیسه فدراسیون مطرح شود.

وی متذکر شد: نیاز است که اکنون با کمک مسئولین و نمایندگان استان از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال فشارهایی را برای حل مشکل تیم راهیان انجام دهیم.

کریمی با تاکید براینکه فدراسیون فوتبال موظف به تمکین به بازگشت تیم راهیان است، افزود: اگر امسال هم به ما مجوز ندهند، وارد چهارمین فصلی خواهیم شد که فدراسیون تمکین نمی کند و باید به ما خسارت بپردازد و این ضرر مالی فدراسیون هم تاوان اشتباهات شخص آقای بهاروند است که با نفوذ در فدراسیون مانع از بازگشت تیم ما می شود.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته هم دو جلسه را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشته، عنوان کرد: در این نشست ها به اسناد و مدارک جدیدی از تخلفات و اشتباهات فدراسیون فوتبال در بحث سقوط تیم راهیان دست پیدا کردیم که اگر فدراسیون تمکین نکند، آنها را به فیفا و AFC نشان خواهیم داد و شکایت می کنیم و احتمالا فدراسیون را میلیاردی جریمه کنند.

مدیرعامل باشگاه راهیان با قدردانی از پیگیری های رئیس هیات فوتبال استان، اعلام کرد: آقای محبی زنگنه از همان ابتدا در کنار باشگاه راهیان بوده و به ما کمک کرده، اما واقعیت این است که ایشان و ما به تنهایی نمی توانیم مجوز بازگشت تیم راهیان را از فدراسیون بگیریم و نیاز به حمایت همه جانبه ای داریم.

وی به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر هم مسئولین و نمایندگان استانی می توانند برای بازگشت تیم راهیان رایزنی کنند.

کریمی به گلایه یکی از نمایندگان استان در این رابطه که باشگاه راهیان برای بازگشت تیمش با نمایندگان استان ارتباط چندانی نگرفته اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بارها این موضوع را پیگیری و بارها تماس هایی را با برخی نمایندگان استان گرفتیم که متاسفانه جوابگو نبودند.

وی با تاکید براینکه مشکل تیم راهیان یک مشکل شخصی نیست، عنوان کرد: این یک مطالبه مردمی است و مجمع نمایندگان استان باید همانند نمایندگان سایر استانها خودشان سفت و سخت پیگیر باشند.

مدیرعامل باشگاه راهیان در ادامه به برخی شائبه هایی که گاها در فضای مجازی درخصوص اهداف خاصی که او از پیگیری بازگشت تیمش دنبال می کند هم گفت: دنبال هدف خاصی نیستم، نه دنبال پولی هستم و نه مقام خاصی. تنها می خواهم حقی که از دست رفته را دوباره احیا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر واقعا به دنبال مجوز بازگشت تیمش است چرا هیچ بازیکنی نمی گیرد و تیمی تشکیل نمی دهد، افزود: تا زمانی که فدراسیون مجوز بازگشت را ندهد گرفتن بازیکن و تمرین تیم کار اشتباهی است و تنها برای خودمان تعهد ایجاد کرده ایم، کما اینکه سال گذشته هم چند هفته مانده به شروع رقابت های لیگ این کار را کردیم و با برخی بازیکنان و حتی یک سرمربی قرارداد منعقد کردیم که پس از عدم صدور مجوز مجبور به پرداخت خسارت به آنها شدیم.

وی در این رابطه که اگر علاقمند به فوتبال استان است چرا روی رده های پایه کار نمی کند هم گفت: تیم ما یک تیم دسته اولی بود که باید اول اصل خود تیم را داشته باشیم و بعد بتوانیم روی رده های پایه کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش به فرصت چهار ماهه تا شروع رقابت های لیگ دسته اول اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه پس از سال ها با آمدن یک استاندار بومی، این انتظار را دارند که با داشتن عرق به زادگاهش، ماجرای باشگاه راهیان را به سرانجام برساند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی