رفتن به بالا
  • شنبه - 10 فروردین 1398 - 14:11
  • کد خبر : ۴۳۶۲
  • چاپ خبر : دیدار بعثت برابر نفت و گاز کچساران به دلیل احتمال وقوع سیل در کرمانشاه لغو  شد

دیدار بعثت برابر نفت و گاز کچساران به دلیل احتمال وقوع سیل در کرمانشاه لغو شد

جدول لیگ دسته دوم فوتبال بعثت کرمانشاه

  دیدار بین تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل احتمال وقوع سیل در کرمانشاه لغو شد. به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، مسابقه تیم های بعثت و نفت و گاز قرار بود عصر فردا (یکشنبه – ۱۱ فروردین) […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار بین تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل احتمال وقوع سیل در کرمانشاه لغو شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، مسابقه تیم های بعثت و نفت و گاز قرار بود عصر فردا (یکشنبه – ۱۱ فروردین) در ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه برگزار شود که مسئولان برگزاری مسابقات بدلیل احتمال وقوع سیل تصمیم به لغو آن گرفتند.
زمان جدید برگزاری مسابقه نمایندگان کرمانشاه و گچساران متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.
براین اساس سفر تیم نفت و گاز گچساران نیز که قرار بود امروز (شنبه) به کرمانشاه انجام شود لغو شد.
در عین حال کانال رسمی اطلاع رسانی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از احتمال برگزاری مسابقه این تیم برابر نفت و گاز گچساران در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه هفته جاری (۱۴ یا ۱۵ فروردین) خبر داد.
در پایانه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم نفت و گاز گچسازان با ۳۲ امتیاز در رده چهارم و تیم بعثت کرمانشاه نیز با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارند. رقابت هایلیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم و در ۲ گروه ۱۳ تیمی در جریان است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی