رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 آبان 1395 - 22:59
  • کد خبر : ۱۵۱۹
  • چاپ خبر : آرمین محمودی بیلیارد باز کردستانی قهرمان رنکینگ ایت بال کشور شد
به گزارش یاریزان

آرمین محمودی بیلیارد باز کردستانی قهرمان رنکینگ ایت بال کشور شد

  بیست و دومین دوره رنکینگ کشوری ایت بال کشور به میزبانی فارس برگزار شد و آرمین محمودی بیلیارد باز کردستانی بر سکوی نخست قرار گرفت و در رنکینگ اول کشور همچنان ماندگار شد.    ———————————— به گزارش یاریزان، بیستمین رنکینگ کشوری ایت بال در روزهای ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور ۱۳۷ورزشکار از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بیست و دومین دوره رنکینگ کشوری ایت بال کشور به میزبانی فارس برگزار شد و آرمین محمودی بیلیارد باز کردستانی بر سکوی نخست قرار گرفت و در رنکینگ اول کشور همچنان ماندگار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، بیستمین رنکینگ کشوری ایت بال در روزهای ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور ۱۳۷ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی استان فارس برگزار شد.

 

در این دوره از رقابت ها استان های فارس، کردستان، لرستان، هرمزگان، خراسان، خوزستان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، تهران چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان، کرمان، کرمانشاه شرکت کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

آرمین محمودی بیلیارد باز و بازیکن تیم ملی کشور از کردستان توانست در بیستمین دوره رنکینگ کشوری ایت بال با برتری بر حریفان خود به فینال این دوره رقابت ها راه یابد.

 

در مرحله فینال این رقابت ها آرمین محمودی ملی پوش کردستانی با پیروزی ۱۱بر ۸ سجاد تورانچه را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت، سجاد تورانچه دوم شد و حسن زراعتگر نیز به مقام سوم رسید.

 

آرمین محمودی از استان کردستان دارای رنکنیگ اول کشوری و به عنوان بازیکن ملی پوش، عناوین متعدد کشوری و همچنین حضور در رقابت های جهانی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی