رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 آبان 1395 - 03:10
  • کد خبر : ۱۵۱۵
  • چاپ خبر : سروآباد و مریوان بر سکوی نخست مسابقات بوکس قهرمانی کردستان ایستادند
رده پایه استانی

سروآباد و مریوان بر سکوی نخست مسابقات بوکس قهرمانی کردستان ایستادند

  مسابقات بوکس قهرمانی کردستان با حضور شهرستان های تابعه استان در سنندج برگزار شد و طی آن سروآباد و مریوان عنوان قهرمانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان را بدست آوردند.    ———————————— به گزارشیاریزان، رقابت های بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان شامگاه روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در اوزان مختلف به میزبانی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بوکس قهرمانی کردستان با حضور شهرستان های تابعه استان در سنندج برگزار شد و طی آن سروآباد و مریوان عنوان قهرمانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان را بدست آوردند.

 

 

------------------------------------

به گزارشیاریزان، رقابت های بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان شامگاه روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در اوزان مختلف به میزبانی شهر سنندج پایان یافت.

 

در این مسابقات ۸۴ بوکسور از شهرستان های سنندج ، مریوان ، کامیاران، بانه، قروه، بیجار، سقز، سروآباد، دیواندره و دهگلان حضور داشتند و به مدت یک روز بوکسورهای نونهال و نوجوان در خانه بوکس شهر سنندج به مصاف هم رفتند .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در پایان و در نتیجه تیمی رده سنی نونهالان، تیم سروآباد با کسب ۱۶ امتیاز جایگاه اول را بدست آورد ، تیم سقز با ۸ امتیاز توانست عنوان دوم را کسب کند و تیم های سنندج و بیجار هردو با ۶ امتیاز مشترکاًّ سوم شدند .

 

همچنین در رده سنی نوجوانان، مریوان با ۲۶ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم های سقز با ۱۶ امتیاز و سنندج با ۱۰ امتیاز به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را بدست آوردند.

 

گفتنی است، نفرات برتر رده سنی نونهالان ۱۲ آذر ماه به مسابقات قهرمانی کشور در اراک اعزام می شوند و همچنین قهرمانان بخش نوجوانان در رقابت های کشوری که از روز ۵ آذرماه به میزبانی تهران برگزار می گردد، حضور خواهند یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی