رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 آبان 1395 - 13:09
  • کد خبر : ۱۴۳۷
  • چاپ خبر : رقابت سه دروازه بان برای شماره یک شدن/ شانس دو نفر بیشتر است
چه کسی جای بیرانوند را پر می کند؟

رقابت سه دروازه بان برای شماره یک شدن/ شانس دو نفر بیشتر است

  مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از اردوی تیم ملی باعث ایجاد رقابت رقابت سه دروازه بان شده است در حالی که بین مکانی و اخباری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی ایران شانس بیشتری وجود دارد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ از یک سو علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی کشورمان به دلیل […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از اردوی تیم ملی باعث ایجاد رقابت رقابت سه دروازه بان شده است در حالی که بین مکانی و اخباری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی ایران شانس بیشتری وجود دارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ از یک سو علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی کشورمان به دلیل مصدومیت از ناحیه دست از  همراهی کردن تیم ملی در سفر به مالزی بازمانده و از سوی دیگر علیرضا حقیقی دیگر دروازه‌بان ملی پوش نیز با نظر خود کی‌روش به این اردو دعوت نشد تا یک رقابت داغ بین سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی برای فیکس شدن در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های انتخابی جام جهانی در بگیرد.

 

رشید مظاهری، سوشا مکانی و محمدرضا اخباری سه دروازه‌بانی هستند که همراه با دیگر ملی‌پوشان در مالزی به سر می‌برند و انتخاب نهایی کی‌روش نیز قاعدتا از بین آنها صورت خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اما برخی شواهد نشان می‌دهد که در این میان مظاهری کمتر از دو رقیب دیگر برای حضور در ترکیب نهایی شانس دارد و در واقع رقابت اصلی که بسیار داغ هم می‌باشد بین سوشا مکانی و محمدرضا اخباری در جریان است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۵/۳۰ فردا در کشور مالزی به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه خواهد رفت/مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی