رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آبان 1395 - 00:32
  • کد خبر : ۱۳۷۳
  • چاپ خبر : صحنه هایی از دیدار دو تیم فوتبال سردار بوکان و نیروی زمینی
لیگ دسته دو؛

صحنه هایی از دیدار دو تیم فوتبال سردار بوکان و نیروی زمینی

  تیم فوتبال سردار بوکان از هفته نهم از دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور توانست میهمان خود نیروی زمینی تهران را با شکست بدرقه کند.    ———————————— به گزارش یاریزان و نقل از ایرنا،عصر روز یکشنبه، دو تیم فوتبال سردار بوکان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه مجموعه ورزشی وحدت دیدار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال سردار بوکان از هفته نهم از دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور توانست میهمان خود نیروی زمینی تهران را با شکست بدرقه کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و نقل از ایرنا،عصر روز یکشنبه، دو تیم فوتبال سردار بوکان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه مجموعه ورزشی وحدت دیدار خود را برگزار کردند که تیم سردار توانست ۲ بر یک بر میهمان خود پیروز شود.
در این بازی گل اول توسط تیم میزبان و بهمن طهماسبی در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی به دست آمد و گل تساوی بخش نیروی زمینی نیز در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی باز این تیم سردار بوکان بود که در دقیقه ۵۵ با گل مجید لطیفی پیش افتاد تا در نهایت با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود را شکست دهد.
هم اکنون سردار بوکان در جدول رده بندی این بازی ها از ۹ بازی خود با سه برد، ۲ تساوی و چهار باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم گروه خود قرار دارد.
در جدول رده بندی این بازی ها تیم هف سمنان با ۱۶ امتیاز در صدر است و تیم های شاهین شهرداری بوشهر با کسب ۱۵امتیاز با تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم و شهرداری تبریز نیز با ۱۵امتیاز وتفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.
تیم سردار بوکان در گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با تیم های نیروی زمینی تهران، شاهین شهرداری بوشهر، پاس همدان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، شهرداری تبریز، شاهین ماهشهر، کارا شیراز، هف سمنان، شاهین توسعه کیش و آلومینیوم هرمزگان هم گروه است.
شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

 

 


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی