رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 آبان 1395 - 13:52
  • کد خبر : ۱۳۳۸
  • چاپ خبر : رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در سنندج آغاز شد
در محل خانه بدمینتون سنندج؛

رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در سنندج آغاز شد

  دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در سنندج آغاز شد به گزارش یاریزان و بنقل از مهر، دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور تحت عنوان جام خلیج فارس از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در سنندج آغاز شد

به گزارش یاریزان و بنقل از مهر، دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور تحت عنوان جام خلیج فارس از صبح امروز و در خانه بدمینتون سنندج اغاز شد.

 

------------------------------------

رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان با اشاره به وضعیت برگزاری این مسابقات در سنندج، بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از باشگاه های سراسر کشور برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در دو گروه ۶ تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

محمود مرادی افزود: در گروه الف که تیم های گاز فارس، خراسان شمالی، اردکان یزد، نماینده قم، شهروند ساری و نماینده تهران حضور دارند، مرحله مقدماتی در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد.

وی گفت:همچنین در گروه ب که تیم های نماینده یزد، دانا ورزش آرین اصفهان، سیستان و بلوچستان، نماینده زنجان، نماینده کردستان و نماینده سمنان حضور دارند، مرحله مقدماتی از امروز و به مدت ۲ روز در خانه بدمینتون شهر سنندج برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان عنوان کرد: در این رقابت ها برای تیم کردستان، مبین ثلاثی، متین اسدی، ادیب عظیمی، بشیر ملکی، شایان رضاربابی، پارسا مظفری، نوید صفایی، زانا قادری، یوسف کابله سوری به سرپرستی و مربیگری محسن اسدی و زانیار سیار به میدان می روند.

مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در دو مرحله رفت و برگشت و با حضور ۱۲ تیم در قالب دو گروه الف و ب برگزار می شود و در پایان این پیکارها تیم های قهرمان و نایب قهرمان به رقابت های لیگ برتر راه خواهد یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی