رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 آبان 1395 - 15:09
  • کد خبر : ۱۲۱۳
  • چاپ خبر : قهرمان جهان در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ – موی تای
رزمی کار سقزی

قهرمان جهان در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ – موی تای

  مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ – موی تای حرفه ای جام کاسپین برای نخستین بار در منطقه آزاد انزلی  در روز ۱۳ آبان ماه برگزار می شود.    ———————————— به گزارش یاریزان، این مسابقات بصورت حرفه ای در ۳ راند ۳ دقیقه ای و با شرکت ۸ رزمی کار برتر کشورهای حاشیه دریای خزر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ – موی تای حرفه ای جام کاسپین برای نخستین بار در منطقه آزاد انزلی  در روز ۱۳ آبان ماه برگزار می شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، این مسابقات بصورت حرفه ای در ۳ راند ۳ دقیقه ای و با شرکت ۸ رزمی کار برتر کشورهای حاشیه دریای خزر و ۸ رزمی کار برتر کیک بوکسینگ – موی تای ایران که همگی از قهرمانان جهانی، آسیایی و اروپا هستند برگزار خواهد شد.

 

مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ – موی تای حرفه ای جام کاسپین با  حمایت منطقه آزاد انزلی در ۱۳ آبان به صورت جایزه بزرگ و تک بازی برگزار می شود که مبارز پیروز بلافاصله کمربند قهرمانی و جایزه نقدی مسابقه را دریافت می کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

بر اساس این گزارش دیوید مسخوتزه قهرمان موی تای جهان، اسیوخان عالیوی، اوتاری گوگوبرشویلی، اسلام ماچالیکشویلی و الکساندر جامارلیدزه همگی از گرجستان، مصطفی یووکابار و مختار ابراهیم اف از آذربایجان و الکساندر سالو قهرمان از روسیه از قهرمانان اروپا در این پیکارها به روی رینگ می روند.

 

همچنین  از ایران هم کاوه سلیمانی ورزشکار سقزی، علی مراد خانی، احمد نیک کار، بنیامین نعمتی، سید امیر خوشکلام، اسماعیل مشتاق طلب، مصطفی تابتوخ زاده، و علیرضا جدیدی از قهرمانان حرفه ای جهان، آسیا و بازی های آسیایی ساحلی حضور دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی