رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 13:40
  • کد خبر : ۱۰۷۱
  • چاپ خبر : درخشش جودوکاران سقزی در مسابقات منطقه سه کشور

درخشش جودوکاران سقزی در مسابقات منطقه سه کشور

  مسابقات جودو نونهالان منطقه سه کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه با حضور ورزشکارانی از ۶ استان غرب کشور در همدان برگزار شد. به گزارش یاریزان، مسابقات جودو نونهالان منطقه سه کشور با حضور ورزشکارانی از استان های همدان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی ، لرستان و ایلام در همدان برگزار شد.   ———————————— […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات جودو نونهالان منطقه سه کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه با حضور ورزشکارانی از ۶ استان غرب کشور در همدان برگزار شد.

به گزارش یاریزان، مسابقات جودو نونهالان منطقه سه کشور با حضور ورزشکارانی از استان های همدان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی ، لرستان و ایلام در همدان برگزار شد.

 

------------------------------------

بر اساس این گزارش ۶ ورزشکار از صاحب در این رقابت ها حضور داشت که هر ۶ نفر توانستند عناوین برتری این رقابت ها را کسب نمایند:
زانیار کریم نیا و ماهان میرزایی ۵۰ کیلوگرم اول ودوم، کیان سرایی ۴۲ کیلوگرم مقام سوم، سارو عبادیان ۳۸کیلوگرم مقام سوم، سیوان آذرپور ۶۶کیلوگرم مقام سوم وعلی گلزاری وزن ۳۴ کیلوگرم مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان این رقابت ها در نتایج تیمی استان مرکزی در جایگاه اول، کرمانشاه در جایگاه دوم و کردستان در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی