رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 10:50
  • کد خبر : ۹۸۷
  • چاپ خبر : کردستان فاتح رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور
تیم بسکتبال

کردستان فاتح رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور

  تیم کردستان با شکست حریفان خود عنوان نخست رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور که به میزبانی شهرستان دورود لرستان برگزار شد را به خود اختصاص داد.     ———————————— به گزارش یاریزان، رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور با حضور ۴ استان کردستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام، طی روزهای ۲۵ تا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کردستان با شکست حریفان خود عنوان نخست رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور که به میزبانی شهرستان دورود لرستان برگزار شد را به خود اختصاص داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، رقابت های مینی بسکتبال منطقه ۶ کشور با حضور ۴ استان کردستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام، طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ مردادماه برگزار گردید و در پایان تیم استان کردستان با غلبه بر لرستان، کرمانشاه و ایلام در جایگاه اول ایستاد و به همراه تیم کرمانشاه که مقام دوم را کسب کرد به مرحله دوم رقابت های مینی بسکتبال کشور راه یافت.

 

رقابت های مینی بسکتبال در ۸ منطقه کشور انجام می شود و تیم های شرکت کننده در ۸ گروه ۴ تیمی دیدارهای خود را برگزار می کنند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در ۴ گروه ۴ تیمی رقابت های خود را در استان های میزبان انجام خواهند داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

مرحله دوم رقابت های مینی بسکتبال کشور با حضور ۱۶ تیم در شهریورماه و به میزبانی استان داوطلب برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی