رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 مهر 1395 - 17:03
  • کد خبر : ۹۳۷
  • چاپ خبر : فرنگی کاران هشت استان برتر کشور به مصاف هم رفتند

فرنگی کاران هشت استان برتر کشور به مصاف هم رفتند

  کشتی گیران فرنگی کار ۸ استان برتر کشور در سه رده خردسالان ،نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن ورزشی حسین آباد سنندج به مصاف هم رفتند.     ———————————— به گزارش یاریزان، رقابت های کشتی فرنگی خردسالان، نونهالان و نوجوانان جام حمایت از کشتی گیران فرنگی کار حاضر در المپیک با […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کشتی گیران فرنگی کار ۸ استان برتر کشور در سه رده خردسالان ،نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن ورزشی حسین آباد سنندج به مصاف هم رفتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، رقابت های کشتی فرنگی خردسالان، نونهالان و نوجوانان جام حمایت از کشتی گیران فرنگی کار حاضر در المپیک با شرکت ۸ استان برتر کشور در حسین آباد برگزار شد.

 

در این مسابقات ۱۱۲ کشتی گیر مدعی از استان های کردستان، لرستان، اصفهان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، بوشهر و سیستان و بلوچستان در روز جمعه پانزدهم مردادماه به مصاف هم رفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در پایان این مسابقه یک روزه در مجموع سه رده سنی، تیم حسین آباد به نمایندگی از کردستان با ۱۱۳ امتیاز سکوی اول را در اوزان مختلف به خود اختصاص داد، کرمانشاه با ۵ ۱۰امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان با ۷۸ امتیاز نیز عنوان سوم را بدست آورد.

 

از سوی بخشداری حسین آباد به نفرات برتر اوزان مختلف سه رده خردسالان ،نونهالان و نوجوانان حکم و مدال قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

 

این رقابت ها به همت و حمایت کامل بخشداری حسین آباد در جهت رشد و اعتلای این رشته ورزشی در سنین پایه برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی