رفتن به بالا
  • شنبه - 22 آذر 1399 - 15:32
  • کد خبر : ۸۸۵۷
  • چاپ خبر : ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه ظرفیت ورزشگاه آزادی مهاباد اختصاص یافت
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد:

۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه ظرفیت ورزشگاه آزادی مهاباد اختصاص یافت

به گزارش یاریزان؛ از طرف هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، میزبانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان به دو شهرستان پیرانشهر و میاندوآب واگذار گردیده بود که امروز جمعه 22 آذرماه پرونده این رقابت ها در جنوب استان آذربایجان غربی بسته شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و توسعه ظرفیت ورزشگاه آزادی این شهرستان اختصاص یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و توسعه ظرفیت ورزشگاه آزادی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: در سفر سرزده “خسرو ارتقایی” مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان نسبت به ارایه راهکارهای لازم و تامین اتمام آنان با اختصاص اعتبارهای لازم تصمیم‌گیری شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در بازدید از ورزشگاه آزادی مهاباد با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جایگاه روبروی تماشگران و افزایش ظرفیت ورزشگاه از پنج به هفت هزار نفر موافقت شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: همچنین برای احداث ساختمان خوابگاه ورزشکاران در مجموعه ورزشی آزادی مهاباد هم بر اخذ موافقت اصولی تاکید شد که در صورت تخصیص اعتبار احداث خواهد شد.

مصطفی پور با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی در مهاباد از جمله برنامه های این نهاد است، اضافه کرد: همچنین سالن اختصاصی تیراندازی مهاباد که هم‌اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار به صورت نیمه‌تمام باقی‌مانده است در اولویت پرداخت اعتبار برای اتمام آن قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به اینکه مبلغ اختصاص یافته به سالن اختصاصی تیراندازی هنوز مشخص نیست، بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای احداث این سالن ملی هزینه شده و برای اتمام آن نیز حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: همچنین اتمام طرح‌های زمین فوتبال روباز برای دهه مبارک فجر و مجموعه ورزشی برادران پیروت‌پور از دیگر اماکن ورزشی بود که توسط مشاور وزیر ورزش و جوانان مورد بازدید قرار گرفته و بر اتمام آنها در موعد مقرر تاکید شد.

“خسرو ارتقایی” مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی و “سیدمجید سیدمومنی” مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان روز گذشته به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی ورزشی به آذربایجان‌غربی سفر کرده‌اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی