رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 تیر 1400 - 19:36
  • کد خبر : ۱۰۷۵۶
  • چاپ خبر : ۱۹ بازیکن به اردوی جدید تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند + برنامه مسابقات
از سوی ولادیمیر آلکنو؛

۱۹ بازیکن به اردوی جدید تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند + برنامه مسابقات

ولادیمیر آلکنو یکی از گزینه‌های کمیته فنی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران است که حضور در سه دوره بازی‌های المپیک به عنوان مربی و کسب دو مدال طلا (۲۰۱۲) و برنز (۲۰۰۸) و یک مقام چهارمی (۲۰۱۶) از نکات برجسته پرونده‌کاری این مربی روس است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۹ بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در بازی‌های المپیک توکیو دعوت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۹ بازیکن را برای شرکت در اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در بازی‌های المپیک توکیو دعوت کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی والیبال ایران دوم تیر نخستین بازی خود را در المپیک توکیو برگزار می‌کند و تمرینات این تیم از شنبه ۱۲ تیر با حضور ۱۹ بازیکن آغاز خواهد شد.

 

------------------------------------

اسامی ۱۹ بازیکن دعوت شده از سوی ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران ایران به شرح زیر است:

سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، مهدی مرندی و آرمان صالحی برای شرکت در تمرینات دعوت کرده است.

مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی هم با تصمیم آلکنو در تمرینات تیم ملی حاضر خواهند بود تا شرایط فنی و فیزیکی آنها پس از دوران مصدومیتشان از سوی کادر فنی بررسی شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

از جمع بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور به اردوی جدید تیم دعوت نشده‌اند.

اردوی المپیکی تیم ملی از صبح شنبه دوازدهم تیر با آزمایش کرونا در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و دعوت‌شدگان به اردو، عصر شنبه نخستین تمرین خود را زیر نظر محمدرضا تندروان (دستیار دوم آلکنو) برگزار خواهند کرد.

آلکنو همراه با توماسو توتولو (دستیار اول) و مانلی کسرایی (مترجم) نیز صبح یکشنبه به تهران می‌رسند و از عصر همان روز در تمرینات تیم ملی حضور خواهند داشت.

مهلت ارسال اسامی ۱۲ بازیکن تیم‌های والیبال حاضر در بازی‌های المپیک، ۱۵ تیر به پایان می‌رسد و از این تاریخ تا آغاز بازی‌ها تیم‌ها فرصت ایجاد ۲ تغییر پزشکی در لیست ۱۲ نفره خود خواهند داشت.

تاکنون تیم‌های آمریکا، فرانسه و برزیل، لهستان و آرژانتین ترکیب خود را برای حضور در المپیک توکیو معرفی کرده بودند.

در المپیک توکیو تیم‌های برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در یک گروه قرار دارند و ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه دیگر به میدان می‌روند.

 

برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

شنبه ۲ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران – لهستان

دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران – ونزوئلا

چهارشنبه ۶ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران – کانادا

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران – ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ایران – ژاپن


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی