رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 29 فروردین 1398 - 14:42
  • کد خبر : ۴۶۱۱
  • چاپ خبر : یدالله محبی: برای تکرار عنوان قهرمانی کشتی در آسیا تلاش می کنم

یدالله محبی: برای تکرار عنوان قهرمانی کشتی در آسیا تلاش می کنم

اسامی نفرات دعوت شده، جهت شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیران کرمانشاهی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.

  کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران گفت: برای تکرار عنوان قهرمانی کشتی در آسیا و کسب خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها همه توان و تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانم بیش از پیش نظر کادر فنی را به خود جلب کنم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ یدالله […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران گفت: برای تکرار عنوان قهرمانی کشتی در آسیا و کسب خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها همه توان و تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانم بیش از پیش نظر کادر فنی را به خود جلب کنم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ یدالله محبی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از آمادگی کافی برخوردارند و با توجه به تمریناتی که طی هفته های اخیر پشت سرگذاشتیم شرایط خوبی در تیم وجود دارد.

کشتی گیر کرمانشاهی ادامه داد: رقابت های قهرمانی آسیا می تواند محک خوبی برای کشتی ایران برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین انتخابی المپیک باشد و کشتی گیران تیم ملی بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.

محبی تصریح کرد: پس از رقابت های قهرمانی کشور که سال گذشته برگزار شد هفت مرحله اردوی آمادگی را پشت سرگذاشتیم و در خلال این اردوها مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی نیز برگزار شد که همین موضوع بر آمادگی و توان کشتی گیران کشور افزود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی ایران تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا همه تیم ها با بهترین نفرات خود مقابل ایران ظاهر می شوند و ما هم نباید رقبای خود را دست کم بگیریم چرا که کوچکترین اشتباه می تواند تبعات جبران ناپذیری برای ما به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه رقبا قابل احترام و هر مسابه شرایط خاص خود را دارد، افزود: با این حال کشتی گیران چین، ژپن و عراق از جمله مهمترین رقبای من در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

محبی همچنین ابراز امیدواری کرد بتواند با تکرار عنوان قهرمانی کشتی در مسابقات آسیا شانس خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان و همچنین مسابقات گزینشی المپیک افزایش دهد.

کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی گفت: البته برای این کار ۲ رقیب سخت به نام های پرویز هادی و کمیل قاسمی دارم که در نوبت خود جزو بهترین های جهان هستند ولی با این حال تلاش می کنم بتوانم نظر کادر فنی را برای مسابقات یاد شده پیش رو جلب کنم.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی کشور چین برگزار می شود.

بهمن تیموری دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نیز در این مسابقات و به عنوان نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ایران حضور دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی