رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 آبان 1402 - 13:26
  • کد خبر : ۱۶۹۵۸
  • چاپ خبر : یاسین خسروی صاحب مدال طلای پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی هانگژو شد

یاسین خسروی صاحب مدال طلای پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی هانگژو شد

یاسین خسروی ورزشکار کرمانشاهی به مدال طلای ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت. به گزارش یاریزان؛ یاسین خسروی ملی پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی ایران مدال طلای پرتاب وزنه این رشته در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی را به خود اختصاص داد. رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه ادامه پیدا کرد. در فینال این ماده که در کلاس F۵۷ برگزار شد، یاسین خسروی به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازیهای پاراآسیایی را نیز شکست.

یاسین خسروی ورزشکار کرمانشاهی به مدال طلای ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یاسین خسروی ورزشکار کرمانشاهی به مدال طلای ماده پرتاب وزنه بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ یاسین خسروی ملی پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی ایران مدال طلای پرتاب وزنه این رشته در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی را به خود اختصاص داد.

 

------------------------------------

رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه ادامه پیدا کرد.

در فینال این ماده که در کلاس F۵۷ برگزار شد، یاسین خسروی به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازیهای پاراآسیایی را نیز شکست.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی