رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 شهریور 1400 - 09:33
  • کد خبر : ۱۱۴۳۸
  • چاپ خبر : یازده مدال رنگارنگ حاصل تلاش ووشو کاران آذربایجان غربی در مسابقات کشوری
با حضور بیش از چهارصد تالو کار؛

یازده مدال رنگارنگ حاصل تلاش ووشو کاران آذربایجان غربی در مسابقات کشوری

رئیس هیئت ووشو استان آذربایجان‌ غربی گفت: دو‌ ووشوکار آذربایجان‌ غربی توانستند در مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دانشگاه‌های کشور که به صورت مجازی برگزار شد به عنوان‌های قهرمانی دست پیدا کنند.

تلاش ووشو کاران آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشوری تالو کمیته لوهان چوان منجر به کسب یازده مدال رنگارنگ شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تلاش ووشو کاران آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشوری تالو کمیته لوهان چوان منجر به کسب یازده مدال رنگارنگ شد.

به گزارش یاریزان؛ رئیس هیات ووشو آذربایجان غربی گفت: در مسابقات قهرمانی کشوری تالو کمیته لوهان چوان که بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی ووشو در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، مدال های متنوع در بخش های گوناگون نصیب استان گردید.

 

------------------------------------

علی اصغر شادجو اظهار داشت: در این سلسله مسابقات که با حضور بیش از چهارصد تالو کار بصورت مجازی از ۳۱ استان کشور برگزار شد، دو مدال طلا، شش نقره و سه برنز و در مجموع یازده مدال رنگارنگ سهم استان گردید.

وی ادامه داد: در فرم سنتی امیرعلی کاظمی و امیررضا کاظمی عناوین اول و دوم، در چانگ چوان علیسان احمدپور عنوان دوم، در نن چوان علی حق دوست مدال نقره، در فرم جی ین شو علیسان احمد پور عنوان دوم، در فرم تای چی جی ین سبحان احمد پور عنوان سوم، در فرم تای چی چوان برهان اسماعیلی عنوان سوم را کسب کردند.
وی یادآور شد: این ووشوکاران همگی از شهرستان ارومیه و با مربیگری مهدی انامقی حائز این رتبه ها شدند.

رئیس هیات ووشو ادامه داد: در فرم سلاح بلند سنتی نیز مربی برجسته و پیشکسوت ووشو استان شمس الدین مولوی مدال نقره و در فرم متفرقه تالو نیز سبحان اسماعیلی نیز عنوان سوم را از آن خود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شادجو گفت: در بخش بانوان نیز مدال طلا در فرم سلاح کوتاه سنتی توسط خانم آیسان قهرمانی و مدال نقره نیز در فرم سلاح بلند سنتی توسط خانم گلستان خانی بدست آمد.

لازم به ذکر است آذربایجان غربی در بخش تالو رشته ورزشی ووشو به قطب شمالغرب تبدیل گشته و در ابتدای سال نیز این رشته ۱۷مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری نصیب استان کرده بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی