رفتن به بالا
  • جمعه - 10 آذر 1402 - 20:18
  • کد خبر : ۱۷۱۸۵
  • چاپ خبر : یاران محبی بر سکوی قهرمانی ایستادند، یاران عظیمی جام نایب قهرمانی را بالای سر نبردند!
فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور؛

یاران محبی بر سکوی قهرمانی ایستادند، یاران عظیمی جام نایب قهرمانی را بالای سر نبردند!

پس از پایان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران، یاران یدالله محبی بر سکوی قهرمانی ایستادند. به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) با قهرمانی تیم بانک شهر به پایان رسید. در پایان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم بانک شهر با برتری 5 به 5 مقابل تیم انبوه سازان هوتن قهرمان شد. تیم بانک شهر برای حضور هرچه بهتر در دیدار فینال یداله و ارشک محبی دو برادر کشتی گیر کرمانشاهی را چند روز پیش به خدمت گرفته بود تا این دو امروز جام قهرمانی را بالای سر ببرند. از طرف دیگر تیم انوبه سازان هوتن که تحت هدایت احسان امینی مربی کرمانشاهی است و محمدمبین عظیمی ملی پوش سقزی را در ترکیب خود دارد به نشانه اعتراض جام نایب قهرمانی را روی زمین گذاشت و بالا نبرد! همچنین در دیدار رده بندی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با نتیجه 7 بر 3 پاس تهران را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت. شایان ذکر است؛ از 5 کشتی‌گیر روس که در فینال برای دو تیم به میدان رفتند، هر 5 کشتی‌گیر موفق به پیروزی برابر حریفان ایرانی خود شدند تا زنگ‌ خطر برای کشتی ایران به صدا درآید. نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است (سمت چپ انبوه سازان هوتن، سمت راست بانک شهر) : 57 کیلوگرم: زائور اوگویف 7 - علیرضا سرلک صفر 61 کیلوگرم: محمد خدابخشی صفر - عباس گادزی ماگمدوف 10 65 کیلوگرم: شمیل ممدوف 4 (ضربه فنی) - مرتضی قیاسی 1 70 کیلوگرم: انیاکیف شریف 12 - امیرمحمد یزدانی 10 74 کیلوگرم: یونس امامی 4 - ماگومد رسول گازیماگمادوف 5 79 کیلوگرم: محمد نخودی صفر - علی سوادکوهی 6 86 کیلوگرم: مبین عظیمی 7 - محمدجواد ابراهیمی 2 92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور صفر - امیرعلی آذرپیرا 3 97 کیلوگرم: علی شعبانی صفر - احمد بذری 11 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی 4 - یداله محبی 1 در جريان دیدار بين تيم‌هاى بانک شهر و انبوه سازان، در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی مقابل شامیل ممدوف، کشتی گیر‌ روس قرار گرفت. در‌ یک کش‌ و قوس ممدوف توانست قیاسی را به پل بزند و با یک فن تماشایی او را ضربه فنی کند. جالب اینکه قبل از اعلام ضربه فنی از سوی داور یک لنگه کفش از روی سکوها به داخل تشک پرتاب شد تا شاید مانع این اتفاق شود، اما ضربه فنی از سوی‌ داور وسط اعلام شد.

پس از پایان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران، یاران یدالله محبی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از پایان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران، یاران یدالله محبی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) با قهرمانی تیم بانک شهر به پایان رسید.

 

------------------------------------

در پایان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم بانک شهر با برتری ۵ به ۵ مقابل تیم انبوه سازان هوتن قهرمان شد.

تیم بانک شهر برای حضور هرچه بهتر در دیدار فینال یداله و ارشک محبی دو برادر کشتی گیر کرمانشاهی را چند روز پیش به خدمت گرفته بود تا این دو امروز جام قهرمانی را بالای سر ببرند. از طرف دیگر تیم انوبه سازان هوتن که تحت هدایت احسان امینی مربی کرمانشاهی است و محمدمبین عظیمی ملی پوش سقزی را در ترکیب خود دارد به نشانه اعتراض جام نایب قهرمانی را روی زمین گذاشت و بالا نبرد!

همچنین در دیدار رده بندی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با نتیجه ۷ بر ۳ پاس تهران را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ از ۵ کشتی‌گیر روس که در فینال برای دو تیم به میدان رفتند، هر ۵ کشتی‌گیر موفق به پیروزی برابر حریفان ایرانی خود شدند تا زنگ‌ خطر برای کشتی ایران به صدا درآید.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است (سمت چپ انبوه سازان هوتن، سمت راست بانک شهر) :

وزن ۵۷ کیلوگرم: زائور اوگویف ۷ – علیرضا سرلک صفر

وزن ۶۱ کیلوگرم: محمد خدابخشی صفر – عباس گادزی ماگمدوف ۱۰

وزن ۶۵ کیلوگرم: شمیل ممدوف ۴ (ضربه فنی) – مرتضی قیاسی ۱

وزن ۷۰ کیلوگرم: انیاکیف شریف ۱۲ – امیرمحمد یزدانی ۱۰

وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی ۴ – ماگومد رسول گازیماگمادوف ۵

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی صفر – علی سوادکوهی ۶

وزن ۸۶ کیلوگرم: مبین عظیمی ۷ – محمدجواد ابراهیمی ۲

وزن ۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور صفر – امیرعلی آذرپیرا ۳

وزن ۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی صفر – احمد بذری ۱۱

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی ۴ – یداله محبی ۱

 

در جریان دیدار بین تیم‌هاى بانک شهر و انبوه سازان، در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی مقابل شامیل ممدوف، کشتی گیر‌ روس قرار گرفت. در‌ یک کش‌ و قوس ممدوف توانست قیاسی را به پل بزند و با یک فن تماشایی او را ضربه فنی کند. جالب اینکه قبل از اعلام ضربه فنی از سوی داور یک لنگه کفش از روی سکوها به داخل تشک پرتاب شد تا شاید مانع این اتفاق شود، اما ضربه فنی از سوی‌ داور وسط اعلام شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی